IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Китай се чудят какво да правят с 3,4 млн нови коли

Складовете на дилърите са препълнени, а продажбите спадат

Със сериозен проблем се сблъскаха производителите на автомобили в Китай. След като държавата ги подпомагаше в трудния за автомобилния сектор период, те произведоха по-голям брой превозни средства от планираното.


Китайски коли


В същото време обаче търсенето от страна на клиентите намаля с цели 37% през последните 6 месеца. Спадът на продажбите се дължи основно на факта, че властите спряха държавните субсидии и данъчни стимули при покупката на нова кола. Така складовете на търговците се препълниха с произведени автомобили и това се оказва сериозен проблем.

Ситуацията допълнително се усложнява и от факта, че през юли Китай спира да регистрира нови коли, които не отговарят на националния екологичен стандарт 6B. Това е местният аналог на европейското Евро-7, като част от вече произведените автомобили не отговарят на него.


Китайски коли


Според информациите, дилърите на повечето производители на автомобили разполагат с достатъчно запаси, за да издържат два месеца без нови доставки. В резултат на това обаче се стигна до тежка ценова конфронтация между различните компании и дъмпингът на цените стана нещо обичайно.

Складовите обеми на търговците в момента достигат 3,4 млн автомобила, като част от тях се складират под открито небе. И едно влошаване на метеорологичните условия със сигурност ще нанесе щети на колите и съответно на техните производители.


0 от 500
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кок ( преди 1 седмица )
    Да Китай прави вече еко стандарти като в Европа и САЩ и явно ще ги спазва така 3,5,милиона коли ще стоят по складове защото не отговарят на стандарта.Ако ги изнесат за Русия е проблем че Русия вече е пред фалит и няма да може да ги плати .
  • #41
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Мони ( преди 2 месеца )
    Нека ги вкарат тук.Няма да им търсим пари за хвърлен ***.
  • #40
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Чичо Пей ( преди 2 месеца )
    Жилищният проблем е решен,за всяко новородено китайче-китайско автомобилче.Хем жилище,хем превоз,хем собственост.Другарят Си може да си позволи този жест за благото на китайската автомобилна промишленост.Помисли ли си Си?!.
  • #39
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Бай ламби ( преди 2 месеца )
    Да ги засилват към Московията, и без туй там немогат нищо читаво да изкарат от техните заводи.Са разграбят кът топъл леб,само да им пренабият нови емблеми с надпис ЛАДА или Масквич и гатово.
  • #38
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Шишо Бакшишо ( преди 2 месеца )
    Да ги пуснат у нас по 2 за лев, веднага ще ги изкупим.
  • #37
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Българин ( преди 2 месеца )
    За старо желязо да ги продават
  • #36
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 35 ( преди 2 месеца )
    Ти наистина ли си мислиш че на пазара на който се продават половината от всички произведени mercedes и 1/3 от произведените тесла, хората нямат пари? Не мислиш ли че е точно обратното? Тези залежали автомобили се считат за твърде евтини и непретенциозни и затова никой не желае да ги купи.
  • #35
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Коли има, пАри нема
  • #34
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Д0 32 ( преди 2 месеца )
    За разлика от вас аз няма да отрека твърдение което не съм проверил. Възможно е да е така, но преди да се съглася ще те помоля за източника на тази информация "Само при спрени държавни помощи за ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ има залежели коли, включително електрички, включително и на Тесла!"Особено пък за залежалите автомобили на тесла. От колко време са залежали и имат ли някакви шансове да бъдат продадени някога? Защото по официална информация след намалението на цените пак се чака по 2-3 месеца за Тесл ...
  • #33
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 30 ( преди 2 месеца )
    А ти качвал ли си се на bugatti veyron? Как ще реагираш ако ти кажа че моя автомобил е по-бърз и по-луксозен? Дали пък трябва да си се качвал за да ме хванеш в лъжа? Ти лично мерил ли си температурата на слънцето? Височината на айфеловата кула? На връх еверест качвал ли си се с gps да му премериш височината? Тоест не можеш да говориш по някоя от тези теми ако не си го правил лично, така ли? Наистина ви липсва критично мислене и не знаете как да си набавите информация.