IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lamborghini Revuelto дебютира като хибрид, вдъхновен от космоса

Наследникът на Aventador получи V12, три електромотора и 13 режима на движение

Не всеки ден Lamborghini представя нов модел, който ще се разположи на върха на гамата на марката. След като повече от 10 години там се разполагаше Aventador, сега компанията представя неговия наследник – двуместния Revuelto.


Lamborghini Revuelto


Новият флагман на италианската марка се задвижва от нов 6,5-литров V12 двигател, допълнен от три електрически мотора, за да произведе комбинирана мощност от 1001 к.с. Тя достига до четирите колела чрез нова осемстепенна скоростна кутия с двоен съединител, като е наличен изцяло електрически режим за този plug-in хибрид. Общият брой на режимите, от които шофьорът може да избира, е 13.

Колата е изградена на ново монококово шаси, което според Lamborghini е първото, което има изцяло въглеродна предна структура. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 2,5 секунди, а до 200 км/ч – 7 секунди. Максималната скорост е 350 км/ч. Само на електричество пробегът е 11 км.


Lamborghini Revuelto


От компанията-производител посочват, че Revuelto представлява нов дизайнерски език за Lamborghini. Колата получава редица „аерокосмически елементи“, които трябва да напомнят за изтребителя F-35 Lightning II. Неслучайно създателите на автомобила наричат шофьора и спътника му „пилот и втори пилот“, като те излизат и влизат в колата с помощта на ножични врати, използвани за първи път при Lamborghini Countach.

Дизайнът на Revuelto не е просто упражнение в научната фантастика. Страничните перки зад предните колела са проектирани да помагат за насочване на въздуха във всмукателните отвори по вдлъбнатината на вратата. Вдлъбнатият покрив насочва въздуха към задното крило, като същевременно предлага малко повече място за главата на пътниците вътре.


Lamborghini Revuelto


Предният сплитер разпределя въздуха далеч от предните колела, докато отзад най-дивият заден дифузьор, използван някога на Lamborghini, генерира притискаща сила, докато охлажда двигателя. Задното крило е активно и автоматично се настройва според нуждите за ситуацията или може да се управлява ръчно между три режима за минимална или максимална притискаща сила.

Дизайнерите на марката на три цифрови екрана в интериора, които се открояват. Никой от тях не е голям. Водачът получава 12,3-инчов цифров дисплей с много скромен 8,4-инчов портретен екран в средата. Пътникът има на разположение тесен 9,1-инчов екран, който също показва важна информация за автомобила. И трите дисплея могат да се плъзгат, за да се споделя информация, като Lamborghini набляга на ролята на пътника като втори пилот. Чрез управление на неща като климатични функции, навигация или избор на музика, водачът е оставен да се съсредоточи.


Още снимки на новия флагман на Lamborghini - вижте в галерията:


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    Е до 200 км/ч малко ли е? По-всяка вероятност и до 250 Плайда ще го пере. Ауто комедия защо пак трие и те не знаят сигурно да докажат колко са пристрастни и как не си спазват правилата
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 2-и от там на горе Плейда умира.
  • #2
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Типично Ламбо. Диво, животинско, като излязло от комикс. Супер е че са запазили 12така без турбини за сочен звук. Дизайна си е като за тях - смел, луд ,остър, с много хексагони и други умело и многократно вплетени типични елементи. Но аз предпочитам финеса и сексапила на Ферари. Изящество и класа.
  • #1
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Комсоса? Това сос, останал от комунизма ли е?!