IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz 500 SEC AMG запали от раз след 17 години престой

Намерената в хамбар кола получава шанс за завръщане на пътя

С новото поколение хибридни суперколи, които превземат пазара на мощни автомобили, е лесно истинските легенди от миналото да бъдат забравени. И не става въпрос за Lamborghini, Porsche или Ferrari, а за емблематичния Mercedes-Benz, в който е скрито ДНК на AMG. Това е легендарният Mercedes-Benz 500 SEC AMG с V8 двигател.


Mercedes-Benz 500 SEC AMG


Тунинг-студиото AMG (Aufrecht, Melcher и Großaspach) първоначално е независима компания за тунинг на луксозни автомобили. До сливането в края на 70-те тя се фокусира върху подобряването на производителността на моделите на Mercedes-Benz. Но пускането на Mercedes-Benz 500 AMG, така нареченият Hammer, предизвика доста емоции.

През 80-те години малко мощни коли могат да се мерят с представянето на Lamborghini или Ferrari. Но този германски седан превъзхожда лесно може да изпревари лидерите в индустрията. Супер-седанът получава 6,0-литров V8, способен да развие 360 к.с. и въртящ момент от 526 Нм. В комбинация с четиристепенна автоматична скоростна кутия, Mercedes Hammer V8 достига скорост от 100 км/ч за 5 секунди.


Mercedes-Benz 500 SEC AMG

Mercedes-Benz 500 SEC AMG

Това е доста дефицитна кола - произведени са около 30 бройки. Този Mercedes 500 SEC AMG от 1985 г. също е рядкост. Пробегът, който е посочен на километража, е 84 387 километра. Колата е поръчана нова, с AMG боди-кит и масивни джанти. Това произведение на автомобилното изкуство от 80-те години събира прах в гаража през последните 17 години.

Въпреки че е покрит с прах и прозорецът е счупен, супер-седанът е в много по-добро състояние от повечето подобни находки в хамбар. Под капака на този конкретен Mercedes 500 SEC AMG има 5,0-литров V8 AMG „Hammer“ двигател, който произвежда 340 к.с. и 457 Нм въртящ момент. 


Mercedes-Benz 500 SEC AMG


Оказва се, че моторът може да работи дори след 17 години бездействие. Колата успя да запали от първия опит, но сега я чака дълго възстановяване и първи пътувания по обществените пътища.


0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Не ( преди 1 година )
    Нали маслото се стичаМе случайно,казват ,че кола ако не се използва-трябва да се пали един път в месеца-да качи масло по цилиндри и тн.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Това е кола за Ларж хора. Ларж означава да ти е широко ололо врата и да си гледаш кефа. Много много Ларж кола за истински Ларж пичове. И най хабавото е , че модерните жендери няма да ти завиждат и да ти се дразнят, щото хабер си нямат. Кола за собствен кеф, не за полутиците или за сервизите или за съседите.
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Мерцедеса който карам в момента е със същия двигател 5.6 v8 много масло гори вече...
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Може пък да е седан с 2 врати. ;)
  • #11
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Ганчовец ( преди 1 година )
    маса глупости прочетох по-долу за тесли, керпидени, мегани. Значи между теслата и този мерцедес единственото общо е, че са автомобили. Меган? и аз съм фен на рено, ама меган и този елегантен звяр с 5 литров мотор не трябва дори в едно изречение да се слагат. карал съм 260S седан, абсолютно стандартен, ръчка, базов така да се каже и усещането е невероятно. винаги съм си мечтал да покарам купето с този мотор.
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ламби, ламби, глей си овчиците и не коментирай неща, дет не разбираш. От комунизЪма насам батериите малко са се подобрили от Никополските близалки от детството ти.
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Бай ламби ( преди 1 година )
    До анонимен 4 Абе младеж, след 17 години стоене найш ли една батерия кога ша зареди а?Га пръдне гущера тогаз!
  • #8
    2 rate up comment 11 rate down comment
    а бе аутокомедия ( преди 1 година )
    6л 300 коня тва МЕган го вади от 1,8
  • #7
    4 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Потърсете има в нета как един Москвич 412 престоял на открито 25 г. пали от раз. Целия изгнил, храсти поникнали вътре, вратата и капака от корозия не могат да се отворят. Човека слага нов акумулатор и Москвича пали от първи път. Същото съм го виждал с очите си на Жигула около 20 г. престояла в двора на стари хора. Те почиват и синовете им ще продават имота. От колата нищо не ставаше. За вторични, но решиха да пробват дали ще запали поне мотора да го продадат. Запали от 2-ри път. Руска машина.
  • #6
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В тази брошурка са забравили случайно разбира се да споменат, че са махнали свещите, налели са масло в цилиндрите, завъртели са на стартер да се смаже бутало-цилиндровата група и чак тогава са запалили двигателя. В противен случай ви гарантирам 100%, че ще има задиране на буталата в цилиндрите, защото всичко се е спекло вътре. Така, че не е баш така, както го представят да влезеш в купето да врътнеш ключа и да запали.