fallback

Три кросоувъра на старо, с които трябва да се внимава

Това са модели на производители, които са си извоювали добра репутация

Има автомобилни марки, които се радват на добра репутация сред шофьорите. Техните превозни средства често са сред лидерите по надеждност, но въпреки това в гамата им има модели, които не отговарят на очакванията на купувачите на вторичния пазар. Какви автомобили са тези, които въпреки спечеления имидж, след 100 000 Ком пробег могат да съсипят собствениците със сериозни разходи за ремонт.

Изданието AutoMail посочи три такива автомобила, които са от много популярен през последните години сегмент. Тези кросоувъри са на популярни производители, като два от тях се позиционират в премиум-сегмента. И от тях се очаква високо качество и надеждност. Въпреки това, тези три модела могат да изненадат доста неприятно бъдещия си собственик

Три кросоувъра на старо, с които трябва да се внимава (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    бачо Кольо ( преди 1 година )
    Не четете-за ГЛКато проблемите са при бензиновите мотори,а писалите имат дизели.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Здравейте! Карам GLK 320 CDI от 2009 г. първа генерация и не съм видял такива пробелми. Има си други, но това е друга тема.
  • #9
    GLK ( преди 1 година )
    По голяма глупост за GLK не бях чел. Имам такъв от 2015 та. Навъртял съм му около 150к и единственото нещо, което съм правил е някакъв филтър за турбокомпресора, който беше 200 лв. Иначе само масло и филтри. Мотора е 350CDI.
  • #8
    Любчо ( преди 1 година )
    Вземайте си Буханки-Уаз и не му мислете, оставете немските за неразбиращите..
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Грешиш. Дори GLK да се счупи в даден момент на 250 или 350 хил., ще го оправиш, но през всичките години на собственост ще се радваш на КОЛА. Ако си купиш РАФ4 или подобна повАрня, всеки ден ти е гарантирана депресия и отчаяние, и то преди да се счупи. А на същите километри повече жълтоFилчета установяват, че старата кола си е стара и пак трябва да вкарат хиляди левове. Познавам достатъчно примери.
  • #6
    Киро майсторо ( преди 1 година )
    Забравих да добавя,че нямам нито една от изброените марки,поради факта,че това което харесвам не ми е по джоба и нека не звучи като реклама.
  • #5
    Киро майсторо ( преди 1 година )
    По скоро статията трябва дс е именувана,кои SUV ове са най надеждни. LEXUS,TOYOTA,SUZUKI и HONDA ,всичко останало е подвижен Скраб.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    не бих казал, че кия сходен модел ( сглабяна в рассия ) е по-добра от глк-то
  • #3
    бае мой ( преди 1 година )
    рено нисан пак оцапаха гащите
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    И всички собственици на такива автомобили умират от смях, като четат, че проблемите почвали при 100 км. Това да не е Москвич? Дори и с ширпотребата реалните проблеми започват от около 300 000, но те обикновено не са свързани с трансмисия и сериозни ремонти на двигател. При нормално каране тези агрегати без проблеми удрят 500 000!
fallback
Последни