IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari Roma Spider дебютира с покрив от плат и 620 к.с.

Това е първият автомобил на марката с такава конструкция от 1969 година насам

Италианският производител Ferrari представи първия от обещаните 4 нови модела за тази година. Roma Spider е кабриолет в ретро-стил със сгъваем платнен покрив, който се прибира за 13,5 секунди при скорост до 60 км/ч.


Ferrari Roma Spider


Това е първият автомобил на марката с такава конструкция от 1969 г., когато марката пуска на пазара 365 GTS4. Съответно, прибиращият се мек покрив налага и някои разлики в дизайна в сравнение със стандартния Roma. Променена е формата на задното стъкло, а под него има зона с два секции, за да се направи място за съхранение на покрива. Долната част се интегрира в активен спойлер от въглеродни влакна.

Ferarri ще предложи на купувачите възможността да избират тъкани по мярка и контрастни шевове за покрива. За да се чувстват комфортно пътниците при спуснат покрив, е поставен мощен дефлектор за вятър, който се интегрира в облегалката на задната седалка.


Ferrari Roma Spider


Подобно на купето, Roma Spider разполага с 3,9-литров V8 с двойно турбо, който произвежда 620 к.с. и 561 Нм въртящ момент. „Червената линия“ на двигателя е при 7500 об/мин, като единствената опция е 8-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

От компанията съобщават, че Roma Spider ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди, тоест откритата версия на се отличава от купето по този показател. Максималната скорост и при двете версии е 320 км/ч.


Ferrari Roma Spider


Roma Spider тежи с 84 кг от модела с твърд покрив, като това се дължи основно на система за отваряне на тавана. Дефлектор срещу също добавя допълнително тегло, но в същото време откритата версия предлага много висок комфорт за хората в колата при дълги пътувания. Пътниците имат на разположение регулируеми в 18 посока седалки с отопление.

Останалата част от интериора е като при версията твърдия покрив, където високата централна конзола създава отделни секции за водача и пасажера до него. Оформлението включва цифров инструментален клъстер за шофьора. Има и 8,4-инчов централен дисплей, а купувачите могат да поръчат допълнителен екран от страната на пътника.


Още снимки на новото кабрио на Ferrari - вижте в галерията:


0 от 500