В близко бъдеще представянето на автомобилната индустрия вероятно вече няма да се измерва с обема на продажбите, но за момента надпреварата между производителите продължава. И на пазар, който непрекъснато се балансира чрез съюзи и придобивания, има само една сигурност - Toyota остава кралят на света.
Това съобщава изданието Motor1, което прави анализ на продажбите за 2022 г. Той показва, че японският гигант запазва лидерството по продажби пред групата Volkswagen, докато третият в класирането през 2021 г. - алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi, отстъпва мястото си на Hyundai-Kia.
Глобалните продажби през 2022 година (ГАЛЕРИЯ):
Suzuki записва забележителен ръст
Сред марките, които имат по-малко от четири милиона продадени автомобила, най-забележителното представяне е на Suzuki. Японският производител има почти 3 милиона продажби през миналата година, като отчита ръст от 3,5%. Така Suzuki се изкачи от 16-а на 11-а позиция.
Сред марките, които имат по-малко от четири милиона продадени автомобила, най-забележителното представяне е на Suzuki. Японският производител има почти 3 милиона продажби през миналата година, като отчита ръст от 3,5%. Така Suzuki се изкачи от 16-а на 11-а позиция.