IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Прекарала 15 години под вода Honda NSX беше продадена за 8500 долара

Новият собственик смята да възстанови напълно „японското Ferrari”

Автомобил от емблематичния модел Honda/Acura NSX, който е лежал на дъното на река 15 години, беше продаден за 8500 долара и новият собственик декларира, че ще го възстанови напълно, съобщи Мotor1.

 

Acura NSX

 

Honda NSX, предлагана на пазара в Северна Америка като Acura NSX, е двуместен спортен автомобил със средно разположен двигател и е единствената суперкола в историята на марката, наричана „японското Ferrari”.

За този „удавен“ автомобил разказва страницата на LSX Salvage във Facebook. Обявен е за откраднат в края на 90-те години, а е открит през 2019-а от полицейски водолази, търсещи друга изчезнала кола.

 

Acura NSX-2

 

Най-вероятно похитителите умишлено са потопили Acura NSX, но преди това се колата е била частично разглобена, защото липсват двигател и редица други компоненти. Металът е ръждясал, прозорците са счупени, а вътрешността е осеяна с клони, водорасли и тиня.

Въпреки състоянието обаче, колата е купена този месец на търг за употребявани автомобили за 8500 долара. Новият собственик, който е от Мериленд и работи в Helix Auto Works, държи да е анонимен и твърди, че ще се опита да възстанови напълно японската суперкола.

 

Acura NSX-4

 

Той се надява с помощта на хора от Acura да върне този класически NSX към живот. Ако не за използване по обществените пътища, то поне като специален за писта.

Първото поколение на модела Honda/Acura NSX се произвежда от 1990 до 2005 г., автомобилът е оборудван с бензинов двигател V6 с мощност 252-290 к.с. Топ версията развива 274 км/ч и ускорява до 100 км/ч за 5,7 сек.

 

Acura NSX-5

 

Сега първият NSX е много ценен от колекционерите, но второто поколение от (2016 г.) не оправда очакванията и през 2022 г. беше спряно от производство поради ниско търсене.

 

 

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо Бързашки ( преди 1 година )
    Таа Дедо ви а кажи , нъл са сетихте ся ! Голема любов голема ха ха ха ха и със зраве !
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо Бързашки ( преди 1 година )
    Таа Дедо ви а кажи , нъл са сетихте ся ! Голема любов голема
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бързашки ( преди 1 година )
    Тии коментаторето рекох. Не мъ попраяй бе !
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бързашки ( преди 1 година )
    Я пак ки пиша че не ми побликуа.А я харесувам старте съветски аутомобиле жигулка Москвич и други . И къи спомени ? Нема да казвам че па ки ме отсвири.
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Трудно но не и невъз ( преди 1 година )
    Трябва да се изгради от нулата, буквално. ново шаси, ново окабеляване , маслени магистрали и какво ли още не - буквално всичко. Но ако наистина я реставрират хора от Аглока, смятам че ще стане прилична. Само да се намери подходящ двигател и скорости.
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Когато нещо ценно може да бъде спасено - нека да бъде. А тоя невеж коментар под моя - да не се излага като не знае за какво става въпрос.
  • #1
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ?! То вярно че гулупостта здрасти не ходи по гората, но това е прекалено ярък пример