IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Интересен и евтин конкурент на Tesla от... Huawei

Създателите му планират навлизане на европейския пазар

Новият продукт, който има амбициите да се изправи директно срещу Tesla Model Y, се нарича Shenlan S7 и дебютира в Китай. Кросоувърът ще бъде пуснат в продажба на цена от 150 000 юана (20 300 евро). Това съобщава сайтът CarNewsChina .


Shenlan S7


Марката Shenlan е съвместен проект между Changan и Huawei. Създателите му планират навлизане на европейския пазар, а в бъдеще моделът може да се появи и в Америка. 

Shenlan S7 е стилно кросоувър купе с изчистен дизайн. Има подчертан "нос", наклонен дъговиден покрив и извита линия на прозорците. Размерите на колата могат да се сравнят с тези на Tesla Model Y.


Shenlan S7


Размери на Shenlan S7:

Дължина - 4750 мм

Широчина - 1930 мм

Височина - 1625 мм

Междуосие - 2900 мм


Shenlan S7


Интериорът на Shenlan S7 също е направен в духа на Tesla Model Y. Автомобилът няма арматурно табло, а всички показания са на централния дисплей. Предвидена е и проекция на предното стъкло.

Разбира се, мултимедийната система е разработена от специалисти на Huawei. Високоговорителите на аудио системата има и монтирани в подглавниците на предните седалки.


Shenlan S7


Електрическата кола Shenlan S7 ще се предлага във версии с 218 и 258 к.с. Максималната скорост на иновацията е ограничена до 180 км/ч, а пробегът е съответно 520 и 620 км.

Освен това ще се предлага plug-in хибрид с електрически мотор с мощност 238 конски сили и 1.5-литров бензинов двигател с мощност 95 к.с. Разходът му е 5.7 л/100 км, а тази версия може да измине 160 км само на ток.


Shenlan S7


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 11 ( преди 1 година )
    А ще ми кажеш ли какво точно би трябвало да е определението на автомобил според тебе? Защо електромобила не е автомобил? Какво е? Летящо килимче? Да си чувал понятието електрически автомобил? И съвсем скоро ще стане точно като думите камера и телефон. Когато ги кажеш никой няма да си помисля за лентов фотоапарат и телефон с шайба. Може да попиташ някой дете дали знае какво е понятието уличен телефон или телефонна кабинка? ДВГ също ще стане анахронизъм един ден.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 11 ( преди 1 година )
    Хайде не си мисли и че не съм снимал с смяна 8, след това Вилия, а като пораснах със Зенит, а по-късно и с SLR на canon и не мога да направя разликата със съвременните DSLR? Мога да ти кажа че дори съвременна сапунерка с не сменяем обектив с оптика на Leica прави в повечето случаи по-добри снимки от лентов фотоапарат, ако въобще можеш да си намериш лента. Да не говорим че от един и същ диапозитив, в различните фотостудия изкарваха коренно различни снимки като баланс на бяло и дори контраст
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 11 ( преди 1 година )
    Дали пък не съм ползвал и услугите на централистки в пощите преди АТЦ, на които предварително казваш на гишето с кой номер искаш да се свържеш, а служителката пъха едни жакове в гнездо с надпис в софия, пловдив или някоя друга централа и казва на колежката с кой номер трябва да се свърже, а тя ти казва в коя кабинка да отидеш да говориш. А в кабинката лампата се святкаше автоматично, като стъпиш на пода? Хайде не си мисли, че всички сме захлюпени като тебе и мразим технологиите.
  • #11
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До №5 ( преди 1 година )
    Ако искаш АВТОмобил - да - с бутала трябва да е. ЕЛЕКТРОмобила е друг тип ПС. Ако искаш качествен апарат за качествени снимки - да, вземи си лентов и с голям обектив (който се навива аналогово върху него за да ви е още по-гадно на ел-зависимите толерастчета) Относно телефоните - едно време имаше АТЦ-та ,но ти не си бил роден тогава, на база аналоговите централи се изградиха GSM мрежите и имаш сигнал на личния ти подслушвател благодарение на тях.
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 1 година )
    Няма S и Х бате всичко зарежда на без пари от Будапеща до Истанбул! Трипчета всеки уикенд за 0лв. ако си с богопомазаните:)))) Кога ще ги стигнат.....?, за връзката с Старлинк по- добре да не отварям дума:)))Кога друг производител на електрически коли ще има собствено съзвездие от микро-комуникационни сателити на ниска орбита за постоянна връзка на скорост от поне 5G:)))
  • #9
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Този ( преди 1 година )
    Тука само *** ли пишат влакове подвидници дронове се движат от електродвигатели това че има екран вместо табло вобще един електромобили не е софтуер само
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    онзи ( преди 1 година )
    и като дойде в европа цената три пъти по-висока от тази в китай
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Всяка една Тесла, а не само s иx зарежда без пари включително и тесла модел 3 и модел y.
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до vayk ( преди 1 година )
    Без пари си ако си с S или Х. А като караш кола за 220+к лв, да се гордееш че пестиш по 15-20 лв/100 е смешно.
  • #5
    11 rate up comment 5 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    И ти ли си от онези, които твърдят, че електромобилите не са автомобили, а един истински автомобил ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да има бутала? Телефоните задължително трябва да имат шайба, а фотоапаратът задължително трябва да има лента?