IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru също си смени президента

Новият шеф трябва да адаптира компанията към „зелените“ реалности в индустрията

Японският производител Subaru последва примера на Toyota и смени президента си. Новият ръководител на компанията е 60-годишният Ацуши Осаки, който преди това заемаше длъжността вицепрезидент и генерален мениджър на производственото звено, съобщава Reuters.


Subaru


Осаки работи в Subaru от 35 години. В началото на века той става отговорник за продуктовото планиране на марката, а през 2011 г. е назначен за главен мениджър по технологиите. От 2013 г. той отговаря за качество, а от 2019 г. е изпълнителен вицепрезидент. Той заема мястото на Томоми Накамура, който остава в компания, като става председател на Борда на директорите.

Накамура беше начело на Subaru от 2018 г. По време на неговото управление японският производител оцеля в пандемията и нейните ограничения, недостига на компоненти и постоянни прекъсвания на доставките. Въпреки това той успя да постигне рекордни продажби на някои основни пазари, като този в САЩ.

„Знаех, че не мога да предам щафетата, докато ситуацията беше нестабилна, но след като оцелях в пандемията и избегнах най-лошия сценарий, мисля, че мога да го направя“, каза Накамура.

Именно той също инициира прехода на Subaru към електрифицирани задвижвания, но преходът към електрически превозни средства тепърва предстои. Това ще бъде и основната задача на новия президент, който трябва да помогне за ускоряване на вземането на решения, продиктувани от променящата се автомобилна индустрия. Новата стратегия Subaru ще бъде представена през лятото на 2023 г., когато Осаки встъпи в длъжност.

Малко преди Subaru и Toyota обяви смяна на президента. Внукът на основателя на компанията Акио Тойода, който заемаше поста в продължение на 14 години, ще отстъпи мястото на шефа на Lexus - Коджи Сато, през април. Самият Тойода ще стане председател на борда на директорите.


0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Sameman ( преди 1 година )
    До #1 Кое им е бутиковото на Субару приятелю. Бутиково е само по селата като твоето, където върха на сладоледа е Ауди А3 или Пасатор от 2002, естествено дизели с премахнат DPF. Виж пазарният дял на Subaru в Северна Америка и пак да коментираме? Отделно за какъв залез и на Тойота говориш, това е просто невероятно, на фона на продажбите им и световният им рейтинг, бълнуваш някакъв тотален nonsense.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Японците си сменят шефовете, защото са цъфнали и вързали. Тойотка и Хонда започват годината с 2 поредни месеца спад в продажбите, а през декември твърдяха, че имали хиляди неизпълнени поръчки, само трябвало корабите да пристигнат. Само че дилърите изнасят информация, че колите залежават при тях и никой не ги иска.
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "тези които управляват света" ти пращат поздрави и ти напомнят, че си неостър жълтофил, който в едни други времена нямаше да става за друго, освен за шут на краля.
  • #2
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Kiro ( преди 1 година )
    #1 Тук става въпрос за политика или да го обясня по точно. Тойота от 20 год работи за усъвършенстване на хибридната система и затова са най добрите. Започнаха преди 5 години да работят и в/у водородни системи и тук щяха да бъдат най добрите,но тези които управляват света искат да се спрат тези две системи и да се мине към ел задвижване и като се опънеш и кажеш,че ел системите замърсяват в повече от водорода си тръгваш.
  • #1
    4 rate up comment 5 rate down comment
    raiders ( преди 1 година )
    Или се адаптираш, или си отиваш. Бутикови коли, дизайн 20г. едно и също, двигатели боксери... добре, че новите модели са със съвременни задвижващи системи... а извинете, те вече не са актуални. Напомня ми на Мазда, настъпват нови марки китайски електрички и няма спасение. Гордите азиатци поне на време се усетиха, но отиват и те като тойта към залез на продажбите в световен мащаб.