IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla e марката с най-лоялни клиенти

Производителят на електромобили детронира Ford, който 12 години беше на върха

През 2022 г. Tesla, нейните фенове и инвеститори претърпяха големи сътресения. Между правните предизвикателства около безопасността на технологиите за подпомагане на водача, падащата цена на акциите, покупката на Twitter от изпълнителния директор Илон Мъск и пускането на електрически превозни средства от други автомобилни производители, е лесно е да се разбере защо Tesla обърна гръб на клиентите.


Tesla Model 3


Въпреки това обаче Tesla се оказа големият победител в наградите за автомобилна лоялност S&P Global Mobility 2022, като спечели първото в основната категория – тази най-лоялни клиенти. Така производителят на електромобили детронира Ford, който неизменно беше на върха през последните 12 години.

Tesla също така спечели наградата за „най-висок процент на печалба“ през период, когато проблемите с веригата за доставки в индустрията доведоха до общ спад в нивата на лоялност от 54,6% през 2019 г. до 50,2% през 2022 г.


Tesla Model Y


Според S&P Global Mobility, част от успеха на Tesla се дължи на привлекателността му към основните етнически потребители, което обяснява и победата на марката в още в две категории - компактен косоувър (Model Y) и компактен луксозен автомобил (Model 3).

General Motors спечели общата награда за лоялност към производителя за осма поредна година, записвайки своята 19-та победа за 27 години. На свой ред, Ford взе първите две места в категориите пикап (F-150) и луксозен SUV (Lincoln Nautilius).


Subaru Crosstrek


В същото време Subaru победи в категорията „лоялност към дизъра“. Данните показват, че почти 40% от собствениците на Subaru купуват следващата си кола от същия дилър, от който са закупили предишната.


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Въпреки, че колите им вероятно са хубави, причината за лоялната клиентска маса е Мъск. Тоя има безкраен брой последователи, които правят каквото каже той. Сега в Щатите програмистите си продават къщите, щото той си продаде всичко или поне каза така. Тъй че тия са си секта и четирите лева на 100 км могат да станат 4000 без това да бъде отразено от промитите им мозъци.
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    хъхъ ( преди 1 година )
    смятай колко са промити
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    веднъж тесла цял живот гризеш на теслата дръжката
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    #6 Аз съм инвеститор и казвам: TESLA НЕ изплаща дивиденти. НЕ се занимава с (ухажване на) инвеститори, НЕ се занимава с реклама и (ухажване на) клиенти, по простата причина че и едните, и другите са на опашка. Защо TESLA изсипа всички марки на паркета? Щото Мъск не е цървyланко, гзолизец и стотинкаджия и влага всичко да си прави продуктите все по-добри, вместо да хрантути бордове на директори и фамилии старчоци, дето мислят за следващия обяд, но не и за коли. "С лява ръка ги биeм" - Илон Мъск
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нямам "лоялност" към марки или притежаващите ги компании. Имам лоялност към съвсем разлини неща. Те и Мерцедес яа голяа работа до 2008/9-а, ама нещо взеха да дават назад, а сега ... Двигатели на рено по 1.2-1.3 литра, на коли, дето им трябват поне 1.8-2.0.
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 2 - Което е супер и дано се порадваме още извеснто време, преди някой изключително умен и начетен, девствен книжен пъх от Брюксел не реши, да наб данъци, акцизи и прочие. До 5 - "каква им е мисията и защо ще променят света" - Мисията им е да изкарват пари за инвеститорите си. Всякакво отклонение от това, може да додведе до бърз смяна в управата.
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    Абсолютно си прав и няма как да не се съглася с тебе. Който си е глупав, няма как да му се обясни, че е глупав защото няма как да разбере. Затова въобще даже няма да си правя труда да ти обяснявам защо тесла ще печели все повече и повече лоялни клиенти, каква им е мисията и защо ще променят света. Даже няма и да се опитвам да ти обяснявам защо тесла продава само един процент от автомобилите в световен мащаб, на всички автомобилни производители са тръгнали да я гонят и не стигат, но не успяват.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Днес президента на Мексико каза, че преговорите с Тесла за завод са били успешни. Може би Тесла 2 ще се прави там..
  • #3
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако си глупав и лековерен това не се лекува, такъв си за цял живот.
  • #2
    15 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нормално няма друга кола с която за 4лв да минеш 100км