IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 компактни хибридни SUV, които са алтернатива на дизела

Ако не вярвате на PHEV и на „меките хибриди“, вижте тези модели

В последно време все повече се говори за plug-in хибриди (или PHEV), както и за превозните средства с мека хибридизация или („мек хибрид“), докато традиционните модели със смесено задвижване – ДВГ с вътрешно горене и електромотор, които не изискват връзка с електрическата мрежа, остават на заден план.


хибриди


По тази причина изданието Motor1 направи списък от 10 компактни SUV, предлагани в Европа, които представляват отлична алтернатива на популярните допреди няколко години дизели. Тези модели имат сериозно предимство най-вече в града, където могат да се възползват от електромотора, но на магистрала харчат много повече.

Ако обаче не сте убедени, че PHEV е приемлив вариант заради по-малкия капацитет на багажника и слабата батерия, а също така не вярвате в екологичността на „меките хибриди“, спокойно можете да обърнете внимание на тези модели.

10 компактни хибридни SUV, които са алтернатива на дизела (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Бъркат които с който и то в заглавие! И ръсят запетаи където им падне! Като са некадърни защо въобще пишат статии?!
  • #8
    8 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако не бяха екоизискванията щеше да има бум на дизел-хибриди с разход 2на 100 , ама никой не желае да има такива коли . И тези 2/100 са съвсем реални , а не като обявените от Тойота
  • #7
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Бензинчо ( преди 1 година )
    До 3. Застани до околовръстното и брои колко камиони и автомобили ще преминат, задвижвани от "мъртвородената" технология.Електричките са мъртвородени още преди повече от 100 години,сега са в реанимацията с опити за съживяване.
  • #6
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Дизела няма алтернатива. И никога няма да има.
  • #5
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    4-ти, при всяка кола разхода е зависим от тежестта на десния крак, не само при споменатия от теб модел:)
  • #4
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Специално при Toyota C-HR, разхода много се влияе от тежестта на десния крак. Ако спазваш ограниченията и потегляш плавно се постига среден разход под 4,5/100. При нормално каране разхода е около 5/100, а при агресивно максимум 5,5/100. Рекорда ми е 3,9/100. В нета има хора, които постигат и по-нисък разход. Така, че колата може да бъде изключително икономична, ако човек го желае. За надеждност и здравина няма да говорим. Тойота е това и само консумативи се сменят.Жената я кара 4 г, с 0 проблеми
  • #3
    18 rate up comment 19 rate down comment
    До долните ( преди 1 година )
    Че дизела е мрътвородена технология и това се знае от всеки умен.
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    #1, щом от редакцията не искат да разберат, че Пешко Шугъров, когото всеки читател вече поне по веднъж е "поздравил" за правописа и образованието му, само им пречи, значи нищо не можем да направим - просто им харесва да копаят дъното на журналистиката и това е... :-( Виж, че и една статия не могат да създадат/напишат сами - само преводни материали, ...коИто мога и сам да си прочета в нета... Смешници... :-(
  • #1
    17 rate up comment 0 rate down comment
    коко ( преди 1 година )
    Който?Върнете се в първи клас по правопис - некадърници!!!Пише се, КОИТО!!!