IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-бързото Ferrari ще дебютира след година

От новия модел ще бъдат направени 599 автомобила (ВИДЕО)

Приблизително всяко десетилетие Ferrari представя хиперавтомобил, който показва най-доброто, което италианският автомобилен производител може да създаде по това време.

 

Ferrari-12

 

Миналите модели включват F40, F50, Enzo и LaFerrari, а шпионско видео дава поглед върху следващото превозно средство, което може да е част от тази линия, съобщи Motor1.

Новият хиперавтомобил несъмнено изглежда агресивно, предната броня е с три масивни отвора и ще стане най-бързият модел на марката в историята. В профил може да се види ниската каросерия. Предупредителният стикер за електричество подсказва, че има хибридно задвижване, предполага се от състезателното Ferrari 499Р.

 

Ferrari 499P

 

Все още няма налични подробности за задвижването на новия хиперавтомобил. Съдейки по пропорциите на тялото, двигателят с вътрешно горене е разположен в средата. Мощността може да надхвърли 1000 к.с., очаква се ускорение до 100 км/ч за 2,5 секунди и максимална скорост над 350 км/ч.

Има масивно задно крило и голям дифузьор, а според размера на пилотската кабина мястото е само за двама пътници. Изглежда, че е налична тръбопроводна част, която насочва въздуха над предното стъкло. Автомобилът е с усъвършенствана активна аеродинамика, някои части могат да променят ъгъла на местоположението си, за да осигурят оптимална притискаща сила.



Слуховете определят като вероятен дебют октомври 2024 г., а плановете са да бъдат произведени 599 бройки. Очаква се и пистов вариант през 2026 г., който ще бъде ограничен до само 30 екземпляра. Твърди се, че кабриолет ще се появи през 2027 г. в серия от 199 коли.

От 2023 до 2026 г. Ferrari възнамерява да пусне 15 нови модела. Кросоувърът Purosangue и този хиперавтомобил са сред тях. Компанията планира да представи изцяло електрически модел през 2025-а. Бизнесът беше страхотен за Ferrari през 2022 г., когато компанията достави рекордните 13 221 автомобила. Това е с над 2000 повече в сравнение с 2021 г., а нетната печалба на производителя достигна нов връх от 939 милиона евро.

 

 

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хибрида при феррари не е правилно конструиран ако първо се включва ел двг и после двг теслЪта нема шанс
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    Не е нужно да си пия хапчетата. Те са може и да не бие ferrari на писта, но при каране в реални условия и спазване на ограниченията е по-бърза. Факт. Ти си ВЯРВАЙ в каквото искаш. А това че Ферари си е култов автомобил, две мнения няма! Също факт. Но си има своите недостатъци и не знам защо се опитваш да ги отричаш.
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Съвет ( преди 1 година )
    Пий си хапчетата бе ***! Явно индукция та в тролея ти е увредила остатъка от мозък щом "мислиш", че на теслата дръжката може да се сравнява с Ферари!
  • #3
    4 rate up comment 7 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    А не схващаш ли иронията, че собствениците на ferrari рядко ще се възползват от възможностите им както казваш, а собствениците на семейни електромобили имат възможността да се радват на подобно, а в някои случаи и по-бързо от ferrari ускорение при всяко потегляне от което и да е кръстовище в града, дори само до 50 км в час. При това една Тесла го прави без нужда от включване на каквито и да е режими, а само с елементарно рязко натискане на *** на газта.
  • #2
    12 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Е точно де, никой не се интересува от драгстери за прав участък. Много по-сложно е да направиш комплексен автомобил. На ускорение електричните ще бият всички.Друг е въпросът, че в случая на тези автомобили се продава една легенда. Малцина от собствениците им ще изпробват наистина възможностите им на 100%,.
  • #1
    4 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ех до къде стигна техниката. Гаражни производители да произвеждат автомобили които ускоряват за под две секунди до 100, а най-бързото ferrari още се върти около 2,5 секунди въпреки 1000 та коня. Затова не е за учудване, че повечето големи производители спряха да правят спортни бензинови автомобили и съкращават все повече от тях от моделната си гама. Ускорението до 100 вече не е интересно.