Ferrari Testarossa е едно от най-емблематичните предложения на италианския производител от 80-те години. Масивните ивици по хълбоците правят модела веднага разпознаваем, а 4,9-литровият, 12-цилиндров двигател издава прекрасен звук. В наши дни Testarossa струва толкова много, че повечето бройки от модела прекарват времето си в гаража.
Този собственик обаче не се страхува да кара колата по заснежени пътища. В случая екипите за почистване не са минали оттук, като резултатът е много сняг и киша. Освен това, автомобилът не е със димни гуми, което обещава още по-сериозно пързаляне.
Факт е, че шофьорът не натиска твърде силно Testarossa. Въпреки че има много дрифтове, това се случва при ниски скорости. В един момент Ferrari-то се завърта на 180 градуса, докато пълзи по хълма. След това суперколата е закарана при местния дилър на Subaru, чиито модели може да не изглеждат толкова впечатляващо, но тяхната система за задвижване на всички колела осигурява по-добро сцепление при условия като тези.
Клипът завършва с водача, който пързаля Testarossa около празен паркинг. Изглежда като забавен начин да се насладите на зимното време.
Ferrari представи Testarossa на автомобилното изложение в Париж през 1984 г. Този модел замени 512 Bbi, като двигателят му вече е четири клапана на цилиндър. Мощността на мотора е 385 к.с. за Европа и 380 к.с. за САЩ. Производството на модела продължава до 1991 г., като общият тираж е 7177 бройки.