Първият кросоувър на Skoda – Yeti, дебютира през 2009 г. Освен в родната Чехия – в завода в Квасини, моделът се сглобяваше на още няколко места по света - в Китай, Индия, Казахстан, Украйна и Русия, което също допринесе за увеличаване на популярността му.
Технически Yeti споделя платформата A5 (PQ35) с кросоувъра Volkswagen Tiguan и редица други модели на концерна VW Group. Моделът се предклага с предно задвижване, както и във версии с задвижване на всички колела - със свързване на задната ос с съединител Haldex. Какви са неговите основни проблеми, както и силните му страни, разкриват експертите от изданието ZR.
Skoda Yeti на старо – какво да очакваме (ГАЛЕРИЯ):
Кормилната рейка е издръжлива и удари след 100 000 км могат да бъдат причинени от разхлабване на монтажните гайки на корпуса от страната на EUR, което причинява луфт в зацепването с електродвигателя. Накрайниците на кормилното управление се износват след 100 000-120 000 км.
Жилата на ръчната спирачка са склонни към вкисване след 100 000-120 000 км. Периодичното почистване и смазване изисква самия механизъм на ръчната спирачка.