fallback

Пълен провал – руснаците не купуват новия Москвич 3

За два месеца са продадени само 29 коли от възродената марка

Автомобилите на възродената руска марка Москвич очевидно не оправдават очакванията, ако се съди по продажбите. За последните два месеца след началото на производството на 23 ноември в бившия завод на Renault в Москва са купени едва 29 автомобила, съобщава „Российская газета“ по данни на агенция Автостат.

 

 

По-точно през декември от кросоувъра Москвич 3 са пласирани 6 бройки, а през януари - 29. Повечето от тях са бензинови, а за тези два месеца са продадени само 5 електрически Москвич 3е - 2 през декември и 3 през януари. А вече са сглобени повече от 2000 автомобила, като по-голямата част от тях са в складовете. През 2023 г. е планирано да бъдат произведени общо 50 000 машини, от които 10 000 електрически.

Причината за провала на модела се смята, че е високата му цена. Бензинов Москвич 3 струва от 27 000 долара (1,97 милиона рубли), а електромобилът е $47 500 (3,5 милиона рубли).

 

 

Руснаците сглобяват модели на китайската марка JAC под името Москвич 3, оборудван с бензинов двигател (китайски с турбо) със 150 к.с., скоростната кутия е 6-степенна механична или CVT. Руският и китайският автомобил се различават само по емблемите.

По-рано беше съобщено, че Москвич 5 и Москвич 6 ще се появят по-късно тази година. Какви модели се крият зад тези имена обаче, все още не е ясно.

 

 

Същевременно братът близнак на новия Москвич в Украйна се оказа много по-евтин – китайският JAC ще се появи скоро в страната с актуализираната версия на модела S4. Цената в Украйна ще бъде от 800 000 до 845 000 гривни ($21 860 - 22 920).

 

 

fallback
  • #17
    Московски ( преди 1 година )
    Руснак не купува яке от изкуствена кожа камо ли такъв ***
  • #16
    ха-ха ( преди 1 година )
    Не ревете американски шутки. Дали ще купуват китайската кола или не е все тая. Те ще продължават да живеят, когато започнете да ядете бръмбари и червеи.
  • #15
    Ацо ( преди 1 година )
    Знам един търговски трик за вдигане на продажбите каса водка в багажника бонус ха,ха!
  • #14
    Алекс ( преди 1 година )
    Толкова си могат рашките.Навремето ФИАТ им построиха завод и им дадоха ФИАТ 124 да го произвеждат.Сега лепят емблеми на китайски автомобили.На анимация и раздувки са велики,останалото е внос и наготово.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    През последните месеци руският петрол и газ, купувани от Китай и Индия, са в низходяща тенденция. Нищо общо с мечтите на вожда с име на влажна дупка, че щял да замени европейския пазар с азиатския.
  • #12
    Ahahahahaha ( преди 1 година )
    Oхохохохо!
  • #11
    До 9 ( преди 1 година )
    Напоследък Индия купува повече руски петрол и от Китай но тайната е в това, че те ги изнудват "по приятелски" за цена на която Русия не би дала петрол на Запада с мижава печалба а трябва да го продадат все някъде.. и така индийците препродават като горива и прибират горницата вместо Русия което устройва Запада защото хем цената е почти същата накрая хем Индия поне е съперник на Китай и със сигурност по-близка със Запада отколкото с Русия и Китай..
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    По официални данни на Росстат за януари постъпленията по ДДС са паднали с 44% спрямо миналия януари. Това означава, че потреблението се е свило почти двойно. ДВОЙНО! В белите държави като падне с 2-3% се включват всички аларми, а в руZZия е двойно! Нещата там са много по-зле, отколкото можете да си представите! А за останалите параметри на бюджета да не говорим!
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Китай е голям приятел на Русия, купуват им петрола и газта на половин цена, а им продават всичко на двойна. То с такива приятели, врагове не им трябват на руснаците.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Взимат само коли от пропадналия запад, същите са като нашите социалисти, наредили коли за по 100к евро децата им учат в САЩ обаче видите ли милеят за хората на минимална и пенсионерите.
fallback
Последни