fallback

Най-евтината Tesla дебютира в „Деня на инвеститора“

Електромобилът ще струва 25 000 долара и ще се конкурира с VW ID.3

Премиерата на най-евтиния електромобил на Tesla ще се състои на 1 март. Именно на този ден американският автомобилен производител ще проведе своя годишен „Ден на инвеститора“ в Тексас, където ще представи стратегията си за развитие под надслов „Главен план номер 3“.

Според AutoExpress основният компонент на новата стратегия е пускането на най-достъпния електромобил на марката, който ще трябва да се конкурира с Volkswagen ID.3. Неговата базова цена ще бъде 25 000 долара, като е изграден на платформа, чиято стойност е на половина по-ниска от тази на използвана архитектура за Model 3 и Model S. Това позволява и значително по-евтино производство.

Излизането на бъдещия електрически автомобил на пазара на такава цена ще се превърне в негово основно конкурентно предимство. Освен с VW ID.3 новият модел на Tesla ще трябва да се конкурира и с колите на ток на Kia и Hyundai. Според шефа на американската компания Илон Мъск продажбите на новия модел ще надвишат продажбите на Model S, Model 3 и Model Y взети заедно.

По неофициални данни новият модел на Tesla ще бъде хечбек с дължина около 4,4 метра, като информация за външния му вид може да се придобие от рендър на независим художник, който AutoExpress публикува. Що се отнася до името, то определено няма да е Model 2, като Мъск отрече този слух още през есента на 2021 г.

fallback
  • #9
    Nev ( преди 1 година )
    Не виждам каква к онку ренция може да и бъде Вагена, като е класи над него! По-скоро Киа-та е сериозен противник...
  • #8
    Ш'Менти тинти ( преди 1 година )
    Защо си мислиш че ти, ако се връзваш на ИЗВОДИТЕ на даден доклад защото по подразбиране те мързи да мислиш самостоятелно, то останалите ще ти се доверим и ще те аплодираме? Следващият минус е от мен. "ПОСТИГАНЕТО на целите за електрификация не могат да бъдат изпълнени при НАЛИЧНИТЕ технологии и реалностите. Светът е напълно ЗАВИСИМ ОТ КИТАЙ практически за всяка стъпка от веригата за производство и доставки." Тоест ние нямаме технологии и материали, но КИТАЙЦИТЕ ИМАТ, Тесла също. Мисли, не боли.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Не че нещо, ама евтината Тесла беше Модел 3 за 30к долара, е сега е поне 120 хил. лева обаче си остана евтина, поне отвътре. Та представям си това какво ще излезе, но нека му дадем шанс.
  • #6
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Не те знам кой си с минуса, ама е смешно и жалко - той не е за мен, а за една от водещите консултантски компании в света KGP Ауто. Е явно си от хората вярващи на политиците и вярващи, че ако много вярват, че връхлитащия влак ще спре - той спира - глупостта винаги съм казвал е завинаги. (което ме навежда на още един доклад, за постоянно спадащото АйКю на населението, до 2100 се очаква да стигне под 1/4 от общите нива на 1950та - дерзайте другаре електрофили това бъдеще е ваше :D :D :D )
  • #5
    Хохох ( преди 1 година )
    И почва от 300 коня, бате, бате, както винаги че ги ПРЪЪСКА!
  • #4
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    И новина от доклада за развитието на ел.мобилността на KGP *** - водеща консултантска компания в сектора. Изводите: Постигането на целите за електрификация не могат да бъдат изпълнени при наличните технологии и реалностите. Светът е напълно зависим от Китай практически за всяка стъпка от веригата за производство и доставки. Балансиран подход, основаващ се на широко използване на биогорива, водород и хибридни технологии, има по-големи шансове за успех и пазарна реализация! Нищо ново всъщност...
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Всъщност на 1ви ще почне да се говори за бъдещия модел и да се обещава - не да се доставя ;)
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Хайде сега все едно не знаем, че крадат дизайн и технологии от Лада
  • #1
    Куул ( преди 1 година )
    Ей тва вече е яко
fallback
Последни