IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какъв ще първият модел от новата ера на BMW?

Електромобилът ще следва стила на концепта iVision Dee и ще получи суперефективни батерии

Бъдещето на BMW се нарича Neue Klasse (Нова класа), като това е нова платформа, която ще бъде в основата на моделите на баварския производител от 2025 г. Очаква се архитектурата да представлява истинска революция за марката, тъй като може да предефинира дизайна, технологиите и ефективността на задвижването.


BMW Neue Klasse


Първият модел от “новата ера” на BMW вероятно ще бъде седан, като той ще бъде лансиран в сегмента, в който днес се намира 3-Series. Ето как ще изглежда този автомобил и какво е известно за нето, според Motor1.

Нова самоличност

Вдъхновените за първия седан на Neue Klasse директно от концепцията iVision Dee, която беше представена на изложението за потребителска електроника (CES) в Лас Вегас през януари. Колкото и футуристично да изглежда този автомобили, някои дизайнерски решения вероятно ще станат стандартни за моделите на BMW през следващите години.

Основният от тях е решетката на радиатора. През последните години BMW експериментира с различни стилове - от по-традиционните при 3- и 5-Series през почти вертикална решетка при 4-Series до нестандартната при 7-Series и i7. Може да се предположи, че първото BMW Neue Klasse ще има още по-иновативна предница с тънки LED-фарове, интегрирани директно в решетката.


BMW Neue Klasse


Като цяло формите може да бъдат квадратни, въпреки че аеродинамиката ще играе важна роля. За да се компенсират формата, инженерите и дизайнерите на BMW ще заложат на активни панели и допълнителни елементи, които да осигурят по-добро охлаждане на батериите и по-малко въздушно съпротивление.

Минимализъм и нови батерии

Както при iVision Dee, кабината трябва да бъде опростена функционално. Въпреки че BMW вероятно няма да се откаже напълно от екраните на приборния панел и информационно-развлекателната система, управлението с гласови команди и жестове вероятно ще бъдат подобрени, за да се сведе до минимум разсейването по време на шофиране.

В допълнение, базираният в Мюнхен автомобилен производител трябва да засили своя ангажимент към използването на по-устойчиви и екологични тапицерии и тъкани.


BMW Neue Klasse


В същото врече сегашните батерии ще останат в миналото, като ще залага на нови. Те ще имат с 30% по-висока енергийна плътност и с 50% по-малко производствени разходи, като ще могат да съхраняват капацитет от 75 до 150 кВт/ч електроенергия.

В BMW се стремят към максимален пробег от 1000 км, като електромобилът ще се предлага както със задно предаване, така и със задвижване на четирите колела..

Бързо зареждане

Neue Klasse ще бъде оборудван с 800-волтова архитектура, която според Франк Вебер (главен технологичен директор на BMW) позволява висока скорост на зареждане, така че да може да се постигне пробег от 48 км за една минута. Платформата ще може да поддържа максимум от 1000 кВт и четири електромотора, което е перфектната рецепта за високопроизводителен М-модел.


BMW Neue Klasse


Преди това обаче в BMW ще се съсредоточат върху по-масов автомобил. Затова и именно наследникът на 3-Series, което винаги е било едно от най-продаваните BMW-та в света, изглежда като перфектния избор за едно ново начало.


0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    отврат ( преди 1 година )
    педало-електро-ковидо-кола
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Стар дизайн ( преди 1 година )
    Такива профили на дизайна може да видите в италианските и азиатски автомобили от преди 40 години ... абсолютно същите.
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    митко ( преди 1 година )
    тая грозотия, ако я пуснат, ще фалират марката одма
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До № 11 ( преди 1 година )
    В последно време и аз това забелязвам - точно тези комбинации. Драйфа ми се вече.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Звучи добре, но през 25-та едва ли ще започнат масово производство, твърде рано ми се струва. Нещо не мога да разбера как се комбинират гейове, електромобили и КОВИД. Масово е сред населението, може би е страх от неизвестното или пък някаква нова мода, а може би и двете.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 1 година )
    Vse taka skyp i oshte po-skapan!
  • #9
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Модела ще е с приятните цветове на дъгата, ще има скрити послания с хаштагове както и безброй камери с които жендърите ще могат спокойно да стриймват постоянно.
  • #8
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Класика ( преди 1 година )
    Явно единствено Тръмп ще ни е спасението!!! Сектата измислила ковид,предизвикала войната и която сега ще ни наложи да ядем *** и котки е превзела чрез млади обърканяци наложени от плешиви дебели старчоци на всички ръководни постове в БМВ,в замяна на това старчоците да им обръщат хастара на обратно!.... Трябва стачки и всички да ги пратим при бай Ставри за да няма черни русалки на таблетите докато караме това недоразумение на обратеняците!
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Я, рисунката на кола на тригодишния ми брат се превърна в реалност
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Пайса народе топчиту ( преди 1 година )
    Немските кинефи атакуат