fallback

Кошмари в сервиза – от какво се оплакват клиентите?

Сред най-фрапиращите истории са разхлабени спирачки, изхабено гориво и шофьор, ударен от... собствената му кола

Някои шофьори не обичат да оставят колите си в сервиза, защото не виждат какво правят майсторите с тях. Това се дължи на факта, че не всички сервизни центрове са съвестни спрямо поверените им автомобили. А доказателство за това са истории, разказани от клиенти и споделени в социалните мрежи.

Те разкриват защо има хора, които се притесняват дори от рутинното обслужване на техните превозни средства. Част от историите звучат наистина кошмарно, а други са направи комични. Бен Стиърс, например, разкрива, че оставил пикапа си в сервиз, след като го заредил догоре с гориво. Когато вечерта дошъл да вземе колата си, резервоарът бил празен, тъй като двигателя работил цял ден, без да има нужда.

Това е най-обикновена от всички истории. Следващата е BeerThirty247, който разкрива, че закарал автомобила си за смяна на маслото в скоростната кутия. След като платил за услугата и си взел колата, установил, че е бил измамен, тъй като смазката била старата.

Голям проблем се оказват различни болтове и тяхното затягане. SteersUright съобщава, че в сервиза са сменили предните му накладки, но не са завили болтовете от едната страна. Излишно е да се казва, е това може да доведе до сериозен инцидент, ако не проблемът не беше открит още на следващия ден.

По-страшно звучи историята на JohnTaurus, който вкарва колата си в сервиз в Далас. След преглед механикът му казва какво трябва да се направи, но мъжът отказва и си тръгва, за да установи малко по-късно, че болта на главината е разхлабен. 

„Можеше да ме убие, защото много добре знаеше, че тръгвам на дълъг път. Открих проблема, след като преминах няколко щата и модулът почти падна. Сигурен към, че е направено умишлено, защото отказах ремонта, които ми предложиха“, категоричен е Джон.

Най-фрапиращият случай обаче е на Никълъс Стаут, който закарва колата си в сервиз за ремонт. За да се придвижи до работата си, мъжът се качва на велосипед. На връщане към сервиза е блъснат от механика, който е управлявал собствения му автомобил.

„Едно от да ти падне гумата, защото е закрепена добре, но съвсем различно е да посетиш болница, след като те е блъснал твоята кола. Благодаря за обслужването“, коментира Никълъс.

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    ами не обичат да сменят маслени филтри, и маслото не се знае колко го изсмукват. обаче си плащаш за свършена работа. слагайте маркировки с УВ маркер на детайлите, които искате да в сменят или на тези които трябва да се развиват или разглобят например върху част от болтове или корпуса на филър...
  • #11
    112 ( преди 1 година )
    Скоро на един колега на магистралата му се откачи подкалника заради некадърен майстор.
  • #10
    Ти да видиш? ( преди 1 година )
    "оставил пикапа си в сервиз, след като го заредил догоре с гориво. Когато вечерта дошъл да вземе колата си, резервоарът бил празен, тъй като двигателя работил цял ден, без да има нужда." А резервоарите на пикапите въобще не са малки. Но тук постоянно се опитват да ни обяснят как ако закъсаш с електромобил в студа ще умреш от студ, защото батерията издържала само едно две денонощия с включено отопление, а автомобилите с ДВГ може ли да ги топлят почти вечно с един резервоар.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    "накой да се сеща за болтгейт"За падащите колела на toyota ли говориш? Онези заради които спряха от движение за повече от половин година всички произведени автомобили за да открият причината за саморазвиване на болтовете за да установят очевидното - трябва да се сменят болтовете!
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    при липса на ударен пистолет може и със строителен къртач да ги отвиеш и да ги завиеш на кой му пука като се пребиеш някъде накой да се сеща за болтгейт
  • #7
    Изненада ( преди 1 година )
    В България автосервиз и майстор нямат нищо общо с истинското значение на тези думи!
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    И аз съм лъган и мамен в сервизи...
  • #5
    до #3 ( преди 1 година )
    Какъв е проблема с пневматичния ключ не разбрах, ако е настроен на съответния въртящ момент? На всеки автомобил болтовете се затягат с определена сила. Гумаджиите не ги интересува и затягат стандартно със 150 нМ. Собственика на колата трябва да види колко е по спецификация и да му го каже. Примерно на едната ми кола болтовете се затягат по книжка със 113 нМ. Пистолета се наглася на 100 нМ и останалите се донатягат на ръка с динамометричния ключ. Болтовете се затягат противоположно задължително!
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Затова си имам местен "гаражен" майстор, при който ходя от 20+ години и винаги съм изключително доволен. На тези измамници от големите сервизи за нищо не вярвам.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    като видите гумаджията да се приближава до автомобила ви с пневматичен пистолет да знаете че нещата стават тегави и става като в дивия запад или си бърз или си мъртъв вземате лоста от багажника и му го укривявате в главата след което си развивате на ръка болтовете или гайките сменяте джантите завивате на ръка и донатягате с динамометричен ключ и доволен си карате
fallback
Последни