IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW преобрази X5 и X6

Двата модела получиха хибридни системи с нов двигател, както и модернизирани технологии

Германският производител BMW обнови два от най-популярните си модели – X5 и X6, които поучиха не само променен външен вид, но и сериозна модернизация на задвижващите системи, както и нови технологии. Двата модела ще бъдат представени пред публика през март, а производството им ще стартира през април в завода на компанията в Спартенбърг (Южна Каролина).


BMW X5/X6


Версиите X5 sDrive40i, xDrive40i и X6 xDrive40i получават ново поколение на 3,0-литровия редови шестцилиндров двигател с турбокомпресор на BMW. Силовият агрегат получава 48-волтова мека хибридна помощ с електрически мотор, произвеждащ 12 конски сили и 199 Нм. Съвкупната мощност на системата вече е 375 к.с. и 519 Нм. За сравнение, предишното приложение на шестцилиндровия двигател в тези модели имаше 335 к.с. и 450 Нм.
От BMW посочват, че обновените X5 и X6 xDrive40i ускоряват от 0 до 100 км/ч за 5,3 секунди, което е подобрение с 0,1 секунди.

Версиите X5 и X6 M60i xDrive продължават да използват 4,4-литров туин-турбо V8, но сега той е подпомаган от 48-волтова мека хибридна система. Мощността на силовия агрегат все още е 523 к.с. и 750 Нв. И двата автомобила ускоряват до 100 км/ч за 4,2 секунди.


BMW X5/X6


В същото време X5 xDrive50e PHEV заменя предишното xDrive45e. Общата системна мощност на 3,0-литровия, 6-цилиндров турбодвигател и електромотор е 483 к.с. и 700 Нм вместо досегашните 389 к.с. и 600 НВ. Обновеният електрически мотор произвежда 194 к.с. и 380 Нм, но за кратък период от време може да предложи 449 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,6 секунди, след като досега беше 5,3 секунди.

BMW също така предоставя на версията xDrive50e батерия с нетен капацитет от 25,7 кВт/ч, която да замени предишното устройство от 17,1 кВт/ч. Освен това батерията вече може да зарежда с променлив ток до 7,4 кВт, което осигурява пробег само на електричество от 64 км.


BMW X5/X6


Новите задвижващи системи се предлагат 8-степенна автоматична скоростна кутия. Трансмисията вече има електрическа маслена помпа и торсионни амортисьори, които правят превключването по-плавно. В наличния пакет M Sport има настройка Sprint, която автоматично превключва на най-ниската използваема предавка, поставя задвижването в най-спортен режим и получава пълното електрическо усилване от меката хибридна система.

Обновените X5 и X6 изглеждат малко по-различно от своите предшественици. BMW отбелязва, че контурът на фаровете е с 35 мм по-тесен. Изваяните повърхности сега граничат с бъбрековидните решетки на радиатора. X5 се предлага с опционална осветена решетка, а X6 идва стандартно с пакет M Sport, който има осмоъгълник в долната част на панела. Задвижваните от V8 модели M60i xDrive имат четири изпускателни тръби.


BMW X5/X6


Клиентите могат да избират от няколко нови цвята. Blue Ridge Mountain металик, Brooklyn Grey металик, Skyscraper Grey металик и Frozen Pure Grey металик се присъединяват към палитрата. X5 M60i xDrive се предлага в цвят Marina Bay Blue металик, а X6 M60i xDrive - в Isle of Man Green metallic.

В интериора на обновените X5 и X6 също има доста промените. Екраните вече са в един извит стъклен дисплей, състоящ се от 12,3-инчов информационен екран и 14,9-инчов диагонален инструментален монитор. Лента за околна светлина с 15 избираеми цвята добавя малко светлина към купето.


BMW X5/X6


По отношение на помощ при шофиране, системата Highway Assistant се присъединява към опционалния Driving Assistance Professional Package. Тя позволява на шофьорите да свалят ръцете си от волана на магистрали с ограничен достъп при скорости до 140 км/ч. Режимът Assisted View на арматурното табло показва превозните средства, засечени от камерите и сензорите в текущата и съседните ленти.

Функцията Parking Assistant Professional записва шофирането на автомобила до 200 метра и може да ги възпроизведе на заден ход. Това означава, че шофьорът може да накара автомобила да дойде при него, като го управлява от приложението My BMW на смартфон.


Още снимки на обновените BMW X5 и X6 - вижте в галерията:


0 от 500
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    БМВ Фен ( преди 1 година )
    Всеки има право на мнение и на вкус и всеки има различни възможности. Аз лично съм БМВ фен и за мен и двата модела са страхотни.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Е айде ( преди 1 година )
    Ти па си много убав
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тук е пълно с кръчмарски комплексари с голфове и рендета за 1200 лева, а сте тръгнали да хулите коли, които няма да си позволите и след 30 години. Клоуни, като вас ако се качат в такава кола ще трябва да ги вадят с полиция от нея. Само тогава може да разберете какви щайги карате и да се осъзнаете какви смешни комплексари сте. За това България е на това ниво, заради такива клоуни дето намират кусури на всичко и всички по света, а не се виждат какви неудачници сте. Смях
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    е че те в Източна европа *** карат стари кинефи е36 е46 и тн това нее меродавно
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 16 ( преди 1 година )
    Няма да изчезнат докато имат толкова много заблудени фенове. Особено в източна Европа всеки втори ке-ле-ш си мечтае за BMW. Tова е някаква болест. Аз съм карал и не ги намирам за нещо особено. По скоро ми се струват опасни коли тия които са на задно са нестабилни. Като надеждност и качество са средна работа. Някой модели са здрави други са проблемни. Старите им дизели бяха добри. М57 е добър двигател. Сега не знам как са новите. Електрически не ме интересуват.
  • #16
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Само ще ви кажа къде са фирмите Тилифункин Грундиг или Блаупунк изчезнаха ето тяка ще изчезнат и Бмв и другите немски автопроизводители
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Този парк-асистент, е пълна глупост (имам го). Хубаво ще спреш, ама зависи как по-късно ще спрат до тебе, асистента най-много да те вкара в беля. Това, което казват, да си изкараш колата през телефона, не бих го проепръчал на никой. Стане ли беля, *** се обяснявай
  • #14
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Това не мога да го р ( преди 1 година )
    Тия немските джипове дето всъщност не са джипове. Какъв е смисъла да караш джип който не става дори за черни пътища? Слабо окачване, слаба конструкция, никакви възможност. Кажете ми една разумна причина човек да избере това BMW Х5 пред Land Cruiser 300 ? Е сигурно Х5 е по бързо на асфалт. Но това не би трябвало да е фактор когато говорим за джип.
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    9-ти съм. ( преди 1 година )
    Сигурно и в бялата техника ги няма никви германците, а? Викаш Сименс, Бош, АЕГ, Мийле, Баукнехт, Форверк, те не правят най-качествената и скъпа бяла техника. Ама пак ти казвам - обща култура мой човек.Нищо против нямам Дайкин, Фуджи или Митсубиши електрик, ама айде малко по-сериозно! :)
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Хаха Дайкин били ширпотреба а недоразуменията на Бошч не били