fallback

Новата Toyota C-HR ще се произвежда в Турция

В завода в Сакария ще се правят и батериите за хибридния кросоувър

Японският производител Toyota подготвя премиерата на новия C-HR. Второто поколение на хибридния кросоувър ще се произвежда в завода Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) в Сакария (Турция). От завода ще излязат пълни хибриди и plug-in хибриди, като последните ще бъдат оборудвани с батерии от ново поколение, също собствено производство, съобщават от компанията.

За Toyota това е решителна стъпка напред в нейната стратегия за електрификация, като C-HR ще бъде първият plug-in хибрид, който ще се произвежда в Турция. В същото време TMMT ще бъде първият завод на европейския континент, който ще разполага със собствена производствена линия за батерии.

Плановете на компанията са да достигне годишно производство на 75 000 батерии, започвайки от декември 2023 г. За целта ще бъдат наети 60 нови служители, като е осигурена инвестиция от 317 милиона евро за модернизиране на цялата структура. Общо Toyota е наляла повече от 2,3 милиарда евро в TMMT.

За новия C-HR вече се знае, че ще получи някои елементи от дизайна на Prologue (на втората снимка). Засега обаче няма яснота относно задвижващи системи. Според някои информации, кросоувърът ще получи хибридната система от Corolla Cross с мощност 197 к.с., докато за plug-in хибридния агрегат може да се използва задвижването на новия Prius. Там мощността е 223 к.с., като пробегът само на ток е около 75 км.

Във всички случаи няма да се наложи дълго чакане, тъй като премиерата на новия C-HR ще се състои до края на годината. Този модел играе основна роля в стратегията на Toyota да се затвърди като най-продаваният производител на света.

fallback
  • #11
    Чук до смешника 2 ( преди 1 година )
    Добе, че са тъпите японци...не ги разбират те автомобилите...еиж бае ти *** тва му дай....ха ха
  • #10
    До7 ( преди 1 година )
    Добре че не е златния *** РъБъ
  • #9
    Патриот ( преди 1 година )
    Краят на един добър модел и марка са към своя край .Ще се случи същата съдба както на Фият и Форт.ще бъде превърната във пълен ***.
  • #8
    Последен напън ( преди 1 година )
    Предсмъртен гърч на скучните тойота. Кола от миналия век с опит да излъже някое момиче че е модерна. Ама нали ръмжи и трака. Ехо японците. Къде са ви електрическите бързи и тихи коли. Ааа нямате. Е нищо отивате при кодак и сааб и нокиа . Велики и фалирали
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Японската сила сглобена в азиатска клоака , чудна комбинация
  • #6
    до 4 ( преди 1 година )
    Само че никой не ги зарежда. Купуват ги заради субсидиите, но нямат къде да ги зареждат у дома. И да имат, пак ги мързи. Затова в повечето държави махат или вече са махнали субсидиите. Но Тойотка е вечно изостанала и още не осъзнава, че няма да може да ги продава. А същевременно и трябват, защото иначе не може да покрие емисиите. Сложно е за бавноразвиващите се.
  • #5
    Факт ( преди 1 година )
    Хибрида отдавна би дизела по ефективност
  • #4
    Fury ( преди 1 година )
    Плаг-ин хибридите са за предпочитане от чистите електрички! 75 км. на ток е достатъчно за дневен пробег в голям европейски град. А иначе за грозотията, не бих казал, но по принцип коя Тойота не е грозна?
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Грозна и скъпа кола, колко трябва да се мразиш да се накажеш с това само за икономията?
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    75 хил. батерии на година. Плюнка в морето. Явно все още не разбират какво се случва на пазара. Да не говорим, че търсенето на плъгин хибриди спада постоянно за сметка на чистите електромобили. Ще си имат чисто нов завод за коли, които никой не иска
fallback
Последни