fallback

Илон Мъск посочи основния конкурент на Tesla

И това не е европейска или американска компания

Основният съперник на електромобилите Tesla не са европейските, нито американските компании, произвеждащи коли на ток, а китайските производители. Тове е мнението на Илон Мъск, който смята, че именно компаниите от Китай са истинските конкуренти на Tesla, тъй като те „работят по-усърдно и по-умно“.

Мъск похвали китайците и отбеляза, че усеща силна конкуренция от техните производителит на електромобили. Според Илон Мъск има голяма вероятност разработчиците от Китай да заемат второ място в света в обещаващия и развиващ се сегмент на електрическите автомобили.

Все още обаче не е ясно коя е фирмата, която Мъск счита за свой основен конкурент. Американският предприемач и милиардер подчерта, че според него сега Китай е и най-конкурентният пазар в света. Що се отнася до компаниите от САЩ, той смята, че те не могат да станат конкурент на Tesla.

Китайската автомобилна индустрия направи сериозна крачка напред през последните години, което се подчертава и в изявлението на Мъск, който говори и за нейното влияние върху световния пазар. Ръководителят на Tesla също каза, че неговата компания наема висококласни специалисти от Китай.

Имайте предвид, че в продължение на много години Tesla е лидер на нарастващия пазар на устойчива мобилност. Популярната марка, ръководена от Илон Мъск, постигна изключителни продажби в САЩ, Европа и други пазари, където електрическите превозни средства вече играят водеща роля. Tesla Model 3 и Tesla Model Y водят в класацията по продажби на електрически автомобили.

С популяризирането на електрическите автомобили и много европейски производители започнаха активно да развиват конкурентния сегмент, но Мъск не ги смята за заплаха. Най-голям брой електрически автомобили се регистрират в Китай. Поднебесната автомобилна индустрия показа, че има голям потенциал да стане лидер на световния пазар на електрически превозни средства.

Ярък пример са марките електрически автомобили BYD, NIO, Aiways и Xpeng. Поради конкуренцията на които Илон Мъск бе принуден да намали цените на автомобилите Tesla.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    А какво ще кажеш за прогнозата ми, че toyota ако не промени глокса, ще последва съдбата на nokia? Изхвърлиха ли го като мръсно коте шефа на toyota, защото toyota вече беше тръгнала по стъпките на nokia? Тези които го изхвърлиха и те ли не разбират като мен? Сега ще им е трудно да наваксат изоставането, но поне ще имат някакви шансове.
  • #4
    До долния ( преди 1 година )
    Например прогнозата, че китайците са заплахата за 100 годишните автомобилни производители, а не Тесла което би било смешно, нито пък забраната за ДВГ през 2035, което е още по-смешно. Винаги съм твърдял че китайците са тези които ще наложат електромобилите на пазара и то заради цена. Винаги съм твърдял че, както тесла, така и китайците скоро няма кой да ги стигне при електромобилите, защото за да ги произвеждаш трябват батерии, а японците и европейците дори нямат заводи да ги произвеждат.
  • #3
    Гост ( преди 1 година )
    Коя прогноза ти се сбъдна ***?Повтаряш прочетеното в статията като папагал.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Напълно нормално, само в Китай и Корея наблягат на ученето и работата, останалото е либерастията на спешъл сноуфлейк които са пръкнати само да потребяват.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Една по една прогнозата ми започнаха да се сбъдват и пак не мога да се сдържа да не ви кажа "аз казах ли ви". Китайците са тези които ще направят електромобилите по-евтини от автомобилите с ДВГ, а не стогодишните автомобилни производители от Европа, които искат да запазят статуквото. Да не говорим за японските производители, които в момента са в шок и ужас и бълват змии и гущери срещу електромобилите, защото знаят че не могат да се конкyрират с китайците. Интересни времена предстоят.
fallback
Последни