fallback

Илон Мъск посочи основния конкурент на Tesla

И това не е европейска или американска компания

Основният съперник на електромобилите Tesla не са европейските, нито американските компании, произвеждащи коли на ток, а китайските производители. Тове е мнението на Илон Мъск, който смята, че именно компаниите от Китай са истинските конкуренти на Tesla, тъй като те „работят по-усърдно и по-умно“.

Мъск похвали китайците и отбеляза, че усеща силна конкуренция от техните производителит на електромобили. Според Илон Мъск има голяма вероятност разработчиците от Китай да заемат второ място в света в обещаващия и развиващ се сегмент на електрическите автомобили.

Все още обаче не е ясно коя е фирмата, която Мъск счита за свой основен конкурент. Американският предприемач и милиардер подчерта, че според него сега Китай е и най-конкурентният пазар в света. Що се отнася до компаниите от САЩ, той смята, че те не могат да станат конкурент на Tesla.

Китайската автомобилна индустрия направи сериозна крачка напред през последните години, което се подчертава и в изявлението на Мъск, който говори и за нейното влияние върху световния пазар. Ръководителят на Tesla също каза, че неговата компания наема висококласни специалисти от Китай.

Имайте предвид, че в продължение на много години Tesla е лидер на нарастващия пазар на устойчива мобилност. Популярната марка, ръководена от Илон Мъск, постигна изключителни продажби в САЩ, Европа и други пазари, където електрическите превозни средства вече играят водеща роля. Tesla Model 3 и Tesla Model Y водят в класацията по продажби на електрически автомобили.

С популяризирането на електрическите автомобили и много европейски производители започнаха активно да развиват конкурентния сегмент, но Мъск не ги смята за заплаха. Най-голям брой електрически автомобили се регистрират в Китай. Поднебесната автомобилна индустрия показа, че има голям потенциал да стане лидер на световния пазар на електрически превозни средства.

Ярък пример са марките електрически автомобили BYD, NIO, Aiways и Xpeng. Поради конкуренцията на които Илон Мъск бе принуден да намали цените на автомобилите Tesla.

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Китайските коли са бoклyци! Предимството им е в огромното наличие на суровини, евтината работна ръка, която освен това е и старателна, макар и невежа, огромните пазари, до които имат достъп и достъпът до технологии, предоставен им от Запада, който си произвежда там разработените на Запад продукти. Без това Китай е посредствен производител. САЩ и ЕС могат да им дръпнат шалтера по всяко време. Сам по себе си Китай е голям пазар, но всичко рухва, ако не могат да продават на Запад.
  • #14
    До 13 ( преди 1 година )
    Какви 5-10 години електрическа А класа на нова платформа, батерия и задвижване с 700 км по WLTP се очаква още другата година. Разбира се повечето пишещи с възхищение към Китай имат в предвид по-евтини модели но за да са такива трябва да ги произвеждат в Европа тогава по-може и все пак модели за 25 хил евро ще има и от европейски фирми и Тесла така, че на китайците нищо не им е сигурно. Не съм съгласен, че правят посредствени неща но зависят от тяхната диктатура и всеки разумен има 2 наум..
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Мъск лесно отписа големите, но EQS на Мерцедес в момента е най-добрата електрическа кола, да вярно е много е скъпа, но всички знаем, че това което виждаме в днешната електрическа ЕС класа, до 5-10г. ще го виждаме и в по-малките модели на Мерцедес.Мисля, че тепърва Тесла ще получава шамари от европейските концерни. А китайците, да окей, правят много неща от години, но стигат посредствени нива. Хуавей, Шаоми, биват, но не са Епъл и Самсунг. Правят ракети, но не като Руските и американските.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Направо не се траят китайофилите с "аз казах ли ви е мишки ще слушате батко си тес *** за нищо не стават да живеят китайските комунисти и ур за Европа". За сега ВАГ продава повече електромобили в Китай (155 хил за 2022г) отколкото които и да е китайци в Европа и дано остане така макар, че тук е пълно с всякакви имащи се за по-висши от европейци и мислещи им злото и много възхищаващи се на китайчета дори искат да втълпят и, че корейците са по-напред при положение, че е напълно невярно
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    А защо пет години ли? Защото толкова им трябва на всичките мини и заводи които са започнали китайците и тесла да изпълнят производствения си капацитет за батерии за десетки милиони електромобили. Toyota и да желае да произвежда електромобили, през следващите пет години няма да има откъде да си купи батерии и даже са го казвали стотици пъти в прав текст. Та те не успяха за първия си модел да намерят 10 000 батерии от един производител, да не говорим за производство на милиони електромобили.
  • #10
    До долния ( преди 1 година )
    Ето за това говорим. Не виждаш очевидното и си мислиш, че това са празни прогнози. А само след две години ще си обърнал плочата, както винаги правиш и ще си забравил какво си говорил днес. Попитах те какви са ти прогнозите за електромобилите дори в европа за следващите пет години? Понеже си скаран с математиката, пет години са през 2028 година, седем години преди забраната за продажби на НОВИ автомобили с ДВГ и поне 37 години преди забраната за движение на ДВГ, ако въобще някога ще има такава.
  • #9
    VAYK ( преди 1 година )
    Бих купил китайски ел. автомобил да речем Zeekr 001 с Quilin бартерия :)))) МИсля че добре ще ми дойде:))))
  • #8
    VAYK ( преди 1 година )
    Теслата после Кия/Хюндай и китайците или китайците преди Кия /Х'ндай! Това е положението за сега! Но по отношение на батериите мисля че китайците са наравно с Тесла! Разбира се другите производители от Европа и Сащ също се наместват, но за сега са догонващи!
  • #7
    Гост ( преди 1 година )
    Колко китайски автомобила са продадени в Европа?Китайските производители са заплаха за Тесла само в Китай,защото там пазара е огромен.В Европа ще се купуват европейски автомобили.Ти ще си купиш ли китайска електричка или ще си караш нафтенката?
  • #6
    До 3 ( преди 1 година )
    А между другото какви са твоите прогнози? Или ти прогнози не правиш, а говориш само за миналото, но пък това не ти пречи да обясняваш на останалите колко са им грешни прогнозите?
fallback
Последни