fallback

Японските спортни коли, за които всички мечтаят

Мощни, прецизни и ефективни, а това ги прави много желани от феновете по цял свят

Япония е известна с многото иновации, които е донесла през миналия век - било то калкулатори, уолкмени, CD или DVD. Но Япония е и страната на ефективността, точността и механиката. Това се вижда и при автомобилите, които освен, че трябва да стигнат от точка А до точка Б, трябва да предлагат удоволствие от шофирането и безопасност.

Повечето модели от Страната на изгряващото слънце са проектирани именно така, като това важи с пълна сила за спортните коли. Някои от тях обаче се открояват над останалите и са се превърнали в мечта за всеки фен на високите скорости. Изданието Motor1 представя именно 7 такива автомобила, родени в Япония.

Японските коли, за които всички мечтаят (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    Най-изтривания ( преди 1 година )
    Вместо 350Z трябваше да поставите Honda NSX от първо поколение. Изключително култов автомобил. Другите са добре. Митсубишито задължително е EVO VI TME, последното истинско EVO.
  • #14
    vamosa ( преди 1 година )
    Къде е Mazda 6 MPS
  • #13
    Ven ( преди 1 година )
    Интересно къде е NSX??? Не че S2000 не заслужава да е там, но е много по-достъпна от NSX
  • #12
    до #11 ( преди 1 година )
    Всички, които разбират от автомобили е имал предвид автора. Разбира се не всеки разбира от добри коли и си взема някакъв трошляк на който са му направили добра реклама, но всъщност е на светлинни години от изброените коли в статията.
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Чак пък всички...
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Благодаря за статията. Уникални автомобили са посочените, но сте пропуснали още много, които могат спокойно да се наредят до тези бижута. За качествата на колите говори факта, че държат такива високи цени и дори в пъти по-скъпи като нови.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Гледам тия разкошни класики и не мога да разбера защо японците могат да правят коли, а корейци и китайци не могат. Някой сега ще оспори, но това, че си се объркал да си купиш талига, не я прави кола. Просто си станал спонсор на нещастните и безнадеждни опити в Корея и Китай.
  • #8
    Факт! ( преди 1 година )
    А ве приемете го братя бугъре немските коли са баклюци и освен вие увредените дойчовтси никой друг не ги купува
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Швабенс каскенс , защо още не се е изходил по темата ? Да не би да е хвърлил топа и да е приключил жалкото си съществуване!?!
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Ефективни са. Ефективно правят много пари на япон-саните, защото е пестено от всяко едно нещо. Най-вече от шумоизолация, спирачки, защита от корозия и боя. Но също от комфорт, ергономия, настройки на окачването, качествени материали в салона, софтуер, екология. Защо мислиш жълтофилите първата им работа е да махнат всичко фабрично и да го заменят с афтърмаркет части? Чувал ли си някой да си тунингова Ферарито?
fallback
Последни