fallback

10-те най-яки офроудъра на пазара в Европа

Тези SUV-модели са най-доброто решение за студа и зимата

Броят на истинските SUV, които са в продажба на пазара, постепенно намалява. За щастие не всичко изглежда загубено, тъй като пълната електрификация няма да доведе до изчезването на истинските всъдеходи и доказателство за това е прототипът на Mercedes-Benz EQG, който ще се превърне в сериен модел.

Изданието Motor1 събра на едно място 10 класически модела, които се предлагат на пазара в Европа. Те не само са най-доброто решение за мобилност през зимните месеци, но и позволяват използването си по тежки терени. Моделите са подредени по азбучен ред.

10-те най-яки офроудъра на пазара в Европа (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Техническа грешка - са на платформите на Мерцедес.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    До7. Смешльо си ти. От изброените джипове са Вранглера е с по-голям клирънс от Г класата. Пий си с другите пияници в абонатната на панелката и не коментирай за друго освен мастика, защото си личи, че само от това разбираш. МЛ не е проектиран в САЩ, а се произвеждаше там. Всички коли на Крайслер от тези години, включително и Гранда са на платформите на МЛ. Дори все още Мазерати Гибли и Куатропорте са на платформата на Е класа от 2003г., защото и те са от същия концерн, вече Стелантис.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Grand Cherokee не е бил на платформа на ML, а обратното - ML беше на платформа на Grand Cherokee/Chrysler
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    И аз не харесвам ниски коли. Предпочитам джип. Много по приятно е за каране. Имаш добра видимост и по добро усещане за пътя и с скоростта. Не се притесняваш от дупки и неравности. Знаеш че минава навсякъде без да опира. Може да теглиш всякакви неща при нужда. Ходиш си по черни пътища в снега. Изобщо джипа бие колата във всички ситуации. Колата е по добре единствено от към разход на гориво и по евтините гуми.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    След като се качих в джипа, в ниска вече не влизам. Универсално си е, особено за наште пътища
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Това са коли за кравари, хора по селата без пътища както и за дебели неподържани с мазна коса които в друга кола не могат да влязат, не ви трябва такава кола не можете да и платите горивото и е безмислена.
  • #10
    До долния ( преди 1 година )
    Е те и на магистралата карат на заднамайкати ама тва не значи че става за офроад
  • #9
    Nawi ( преди 1 година )
    Vse poveche se obejdavam che horata koito pishat statii za tazi media niama neobhodimite znania za avtomobilna tehnika ili niakoi gi kara da pishat taka......naprimer Jeep Cherokee se proizvejda desetki godini predi Mercedes ML, a samiat ML e proektiran v Amerika i parvata seria e sas rama vzaimstvana ot Jeep. Sledvashtite modeli sa das samonoseshta karoseria.......
  • #8
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Личи си, че Г клас сте гледали само как минава покрай вас....Според вас, от касапина Кадиров, до Бундесвера, понятие нямат от автомобили, затова карат Г клас....
  • #7
    Смех ( преди 1 година )
    Дци класата била по лека от какво от Тир ахаха и като нямаш клирънс каквонще ти помогнат тея 5 блокажа бе смешньо
fallback
Последни