IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-яки офроудъра на пазара в Европа

Тези SUV-модели са най-доброто решение за студа и зимата

Броят на истинските SUV, които са в продажба на пазара, постепенно намалява. За щастие не всичко изглежда загубено, тъй като пълната електрификация няма да доведе до изчезването на истинските всъдеходи и доказателство за това е прототипът на Mercedes-Benz EQG, който ще се превърне в сериен модел.

Изданието Motor1 събра на едно място 10 класически модела, които се предлагат на пазара в Европа. Те не само са най-доброто решение за мобилност през зимните месеци, но и позволяват използването си по тежки терени. Моделите са подредени по азбучен ред.

10-те най-яки офроудъра на пазара в Европа (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Техническа грешка - са на платформите на Мерцедес.
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До7. Смешльо си ти. От изброените джипове са Вранглера е с по-голям клирънс от Г класата. Пий си с другите пияници в абонатната на панелката и не коментирай за друго освен мастика, защото си личи, че само от това разбираш. МЛ не е проектиран в САЩ, а се произвеждаше там. Всички коли на Крайслер от тези години, включително и Гранда са на платформите на МЛ. Дори все още Мазерати Гибли и Куатропорте са на платформата на Е класа от 2003г., защото и те са от същия концерн, вече Стелантис.
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Grand Cherokee не е бил на платформа на ML, а обратното - ML беше на платформа на Grand Cherokee/Chrysler
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И аз не харесвам ниски коли. Предпочитам джип. Много по приятно е за каране. Имаш добра видимост и по добро усещане за пътя и с скоростта. Не се притесняваш от дупки и неравности. Знаеш че минава навсякъде без да опира. Може да теглиш всякакви неща при нужда. Ходиш си по черни пътища в снега. Изобщо джипа бие колата във всички ситуации. Колата е по добре единствено от към разход на гориво и по евтините гуми.
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    След като се качих в джипа, в ниска вече не влизам. Универсално си е, особено за наште пътища
  • #11
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това са коли за кравари, хора по селата без пътища както и за дебели неподържани с мазна коса които в друга кола не могат да влязат, не ви трябва такава кола не можете да и платите горивото и е безмислена.
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Е те и на магистралата карат на заднамайкати ама тва не значи че става за офроад
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Nawi ( преди 1 година )
    Vse poveche se obejdavam che horata koito pishat statii za tazi media niama neobhodimite znania za avtomobilna tehnika ili niakoi gi kara da pishat taka......naprimer Jeep Cherokee se proizvejda desetki godini predi Mercedes ML, a samiat ML e proektiran v Amerika i parvata seria e sas rama vzaimstvana ot Jeep. Sledvashtite modeli sa das samonoseshta karoseria.......
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Личи си, че Г клас сте гледали само как минава покрай вас....Според вас, от касапина Кадиров, до Бундесвера, понятие нямат от автомобили, затова карат Г клас....
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Дци класата била по лека от какво от Тир ахаха и като нямаш клирънс каквонще ти помогнат тея 5 блокажа бе смешньо