IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какви неприятни изненади крие Hyundai Tucson на старо

Кросоувърът е сравнително здрав, но има някои особености

Hyndai Tucson претърпя сериозна трансформация, след като от средноразмерен SUV се превърна в стилен градски кросоувър. Потребителите особено харесаха третото поколение, което се радва на добро търсене на пазара на употребявани автомобили. Това обаче не означава, че автомобилът няма някои слабости, предупреждават експерти.


Hyundai Tucson


Третото поколение на автомобила се появи през 2015 г. Моделът вече не се нарича ix35, а се връща към добре познатото име Tucson. През 2018 г. производителят направи фейслифт, а през 2021 г. беше представена четвъртата генерация. Така нейният предшественик премина в категория „втора употреба“ и вече може са се видят нейните силни и слаби страни.

Сред вторите е боята, която е много тънка и чувствителна. Съответно дори най-малките надрасквания се оказват проблем. Защитата от ръжда също не е на добро ниво, особено при задните врати, багажника и предните колони.

Гамата двигатели е представена от бензинови мотори с обем 2,0 литра (150 к.с.), 1,6 литра (177 к.с.) и 2,4 литра (184 к.с.), плюс 2,0-литров турбодизел, който развива 185 к.с. Именно той е и сред най-търсените на пазара. При него често се появяват проблеми при използване на некачествено гориво, които засягат дюзите. Състоянието на подгревните свещи също трябва да се следи.


Hyundai Tucson


Основният проблем на бензиновия мотор е разрушаването на клетките на катализатора, последвано от засмукване на отломки в двигателя (честа неизправност при моделите Kia и Hyundai). Ако това бъде подценено, тогава по стените на цилиндрите се появяват драскотини - керамичният прах действа като абразив.

При проверката на набелязан екземпляр от модела трябва да се провери състоянието електрическия усилвател на волана. При него е възможно да има разхлабване, което се отразява негативно на поведението на автомобила. Проблемът при част от произведените бройки беше открит още в началото и те бяха сменени по гаранция.


Hyundai Tucson


Ходовата част понякога предизвиква значителен дискомфорт в смисъл, че е необходимо да се инвестира в ремонт. И така, на около 45 000 км амортисьорите започват да чукат, като втулките им стават неизползваеми. Лагерите са консуматив, който издържа около 40 000 км.

При пробег от 100 000 км съединителят на системата за задвижването на всички колела може за излезе от строя. Това важи особено за дизеловите модификации, тъй като те са с по-голям въртящ момент. Като цяло, Hyundai Tucson изисква инвестиции, особено за ходовата част, но иначе моделът е доста здрав.


0 от 500
  • #11
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Георги Костов ( преди 1 месец )
    Колеги, жената кара 2017 Tucson SE Plus 2.0 и сме в щатите. Купихме колата нова и сега е на 60к мили/100к км. До сега бях готов да се закълна, че колата е куче! След последната смяна на масло на около 55к мили започна да гори масло. Сервизирането на този проблем е покрито от гаранцията на производителя но за да бъде признато като проблем, колата трябва да гори по 1л/1600км а за съжаление нашата гори само 850мл. В щатите гаранцията за ремонта важи до 150к мили така че ще му дойде времето.
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "разрушаването на клетките на катализатора, последвано от засмукване на отломки в двигателя" WTF? .. катализатора не е ли след двигателя по пътя на изгорелите газове.- какви засмуквания?
  • #9
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Филипов ( преди 1 месец )
    2017 си купих Nissan qashqai, за 3 години докато беше гаранционен влизах четири пъти в сервиза. 2021 си купих Tucson n line, до сега само здраво каране две години, без проблем. Пък и гаранцията им е 5 години. Я камилата я камиларя.
  • #8
    18 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като тръгнат да обясняват за смяна на ходова част на 40 хиляди км и спирам да чета. Такива неща няма от времето на комунизма
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Карл Бенц ( преди 1 месец )
    Абе много е здрав!
  • #6
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Оторизиран дилър ( преди 1 месец )
    Това изобщо не е вярно, както за двигателите предлагани и в БГ, така и за окачването или скоростната кутия. Всичко това го казвам, като управител на оторизиран дилър на една от марките на концерна Хюндай-Киа. Да, боята им наистина е малко по-тънка и за това имате право, но за разлика от проблемите при други марки производители, това са нищожни проблеми. Ако при нас влезе клиент в сервиза, ще каже, че сме представител на други марки, а не на корейците.
  • #5
    23 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    бели кахъри в сравнение с фв тигуан, където почнат ли проблемите харченето и главоболията нямат край
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    2016-та и правих тест драйв, но не си я купих, защото бензинът се предлагаше само с двоен съединител, а отвор за ски или падаща средна седалка не се предлагаше дори като екстра. Таблото беше изключително...сиво...еднообразно и скучно, но да кажем това щях да го преживея. Иначе в другите отношения колата си беше ОК. Може би малко по-шумна, отколкото съм свикнал.
  • #3
    34 rate up comment 2 rate down comment
    Данчо ( преди 1 месец )
    Имам такъв, като от снимката 2.0 дизел, 2018 г. На 187 000 км. До тук съм сменил само две гумички на биалетките на задния мост на 163 000 км. Какви лагери, какви втулки на амортисьорите, какво пет лева,...!?
  • #2
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    Авторчето, кои лагери са консуматив и трябва на 40 000 да се сменят!?!?