IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan Qashqai покри „Лосовия тест“ на 3 колела

Кросоувърът направи едно от най-атрактивните преминавания (ВИДЕО)

Испанското издание km77.com публикува резултатите от „Лосовия тест“ на Nissan Qashqai, който записа едно от най-атрактивните преминавания на изпитанието, оставайки на три гуми.


Nissan Qashqai


За добър резултат на „Лосовия тест“ се счита преминаване между конусите със скорост 75-77 км/ч, без да бъде докоснат нито един от тях. Самото изпитание представлява движение с постоянна скорост, при която рязко се налага смяна на движението заради появило се препятствие на пътя.

Qashqai се справи със 77 км/ч, като го направи много ефектно, оставайки на три колела (четвъртото беше във въздуха). В теста участваше хибридна версия на кросоувъра, при която двигателят с вътрешно горене играе ролята на генератор на енергия, а електромоторът задвижва предната ос. Автомобилът е с 20-цолови джанти и нископрофилни гуми Michelin Primacy 4.



Екипът на km77.com отбеляза, че по време на преминаването на импровизирана писта тялото на Qashqai се e усещало доста тежко. Настройките на задното окачване също предизвикаха оплаквания, въпреки че не повлияха на управлението на автомобила - шофьорът не загуби контрол над автомобила.
Кросоувърът успя да премине трасето и с по-висока скорост, но докосна един от конусите и постижението му не беше зачетено.


0 от 500
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Французите нямат нищо общо. Тази система на задвижване си е изцяло разработка на японците. Французите имат друга система, базирана на технологиите им от F1, която работи по коренно различен начин.
  • #3
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Теглото не е добре балансирано на колата. Наблъскали са всичко на предната ос ми се струва. Ел.двигател и ДВГ са там, а батерията предполагам по средата в пода и по този начин задницата олеква при подобни екстремни ситуации. Зимата на сняг и лед с подобна задница ще е голямо чудо по завоите. Никак няма да е добре работата. В тази кола ми се струва, че франсетата много са се намесили. Толкова много, че са я окепазили. Предните поколения бяха доста добри. Еталон в класа
  • #2
    6 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Японец и добро окчаване е като японец и добър софтуер, японец и комфорт, японец и съвременни, екологични двигатели, японец и обезшумяване. Все еднорози. Съществуват само в приказките.
  • #1
    1 rate up comment 4 rate down comment
    хах ( преди 1 година )
    т.е. може да се обърнете по таван