IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо GM харчи пари за ново поколение бензинови V8?

Концернът ще инвестира сериозна сума за разработка на двигатели с вътрешно горене

GM планира да инвестира около 1 милиард долара в четири завода в САЩ, за да подпомогне производството на компоненти за електрически превозни средства, както и производството на следващото поколение V8 двигатели.


GM


Инвестицията, за която говори най-големият американски автомобилен концерн, е в противоречие с обявените по-рано намерения на производителя, които предвиждаха той да предлага изцяло електрически автомобили до 2035 г. Сега е ясно, че нещата ще бъдат балансирани, за да не се губят клиенти.

„Ние се стремим към бъдеще, базирано на електрически превозни средства, няма съмнение в това. Също така обаче знаем много добре, че имаме много клиенти на автомобили с двигатели с вътрешно горене и не искаме да ги загубим“, коментира Джералд Джонсън, глобален ръководител на производствения отдел на GM,

По-голямата част от инвестицията от 579 милиона долара ще отиде в завода GM Flint Engine Operations в Мичиган, където ще се произвежда шесто поколение V8 семейство бензинови агрегати. Двигателите с голям обем се използват в най-печелившите модели на автомобилния производител, като пълноразмерни пикапи и SUV, предимно от марките Cadillac и Chevrolet.

От GM са категорични, че работата по ново поколение на ДВГ ще започне веднага. Засега не се посочват конкретни срокове за излизане на новите двигатели на пазара, както и техните характеристики. Разработваните агрегати ще заменят настоящото поколение V8 мотори, които се появиха в производство през 2013 г.

Останалата част от инвестицията ще отиде в други заводи, разположени в Мичиган, Охайо и Ню Йорк. Те произвеждат части за бензинови двигатели като разпределителни валове и колектори.


0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до #3 ( преди 1 седмица )
    Така е колега. Аз също съм заложил на хибрида. Това е истината в момента. Най-изгодната технология в момента. Много зависи обаче на коя марка е хибрида, защото не всеки хибрид си изпълнява функциите на такъв. При повечето само името е хибрид. Марката при хибридите е само една...
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Едни харчат пари за да можеш да си говориш с климатика в колата, други две години създават нов мигач - що пък тези да не вкарват пари в стари технологии
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 4 ( преди 1 седмица )
    Добре, че такива като теб са много читави. Как ще ги продават в Европа като американските марки продават в пъти повече електромобили в Америка отколкото в Европа още повече, че става въпрос за GM но важното е да се пишат простотии наизуст без значение дали е вярно
  • #4
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Защото краварите си продават електрическите щайги в Европа, а си карат коли с читави двигатели.
  • #3
    9 rate up comment 5 rate down comment
    младен ( преди 1 седмица )
    Според мен засега истината е в хибридите. Имам такъв и съм повече от доволен. Нормално каране в града и разхода е супер - два пъти по-малко от аналогичен не хибрид. Нормално извънградско ~20% по-малко от аналогичен не хибрид.
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Защото не виждат бедеще в електрокарите. 1-ви, немците оставиха само V8, но и той е на път да замине. АМГ и М моделите ще са 6-ци, като в долния клас дори 4 цилиндрв 2.0.
  • #1
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Факт ( преди 1 седмица )
    Защото другите не се отказват французите дори в6 махнаха немцугите още в12 дори правят.Ням ада изпускат пазарната ниша я