IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте колко са „пораснали“ колите през последните 50 години

Интернет-услуга предлага интересно сравнение между автомобили от различни периоди

В интернет-пространството се появи интересна услуга, която ви позволява визуално да сравнявате габаритните размери на автомобили от различни марки, модели и поколения. А това ясно показва, че до модерните SUV почти всички останали автомобили изглеждат като джуджета.


размери


С всяко следващо поколение и с всеки следващ модел колите стават все по-големи и по-големи. Например, ако поставите Toyota Land Cruiser 100 - най-големият SUV, който Toyota продава в края на 90-те години, и съвременния Land Cruiser 300 един до друг, разликата ще бъде забележима с просто око.

Точно това предлага във виртуалния си конфигуратор сайтът Carsized.com. Използвайки ясен интерфейс, можете да изберете и сравните всяка двойка автомобили от каталога. Колите може да бъдат разгледани от всички страни, като се посочват и точните им размери в сантиметри.


размери


Разбира се, това може да бъдат направено с обикновена линийка или рулетка за измерване, но визуализацията разкрива много повече. Разминаването в размерите на автомобилите от различни периоди е фрапиращо. И то много ясно демонстрира колко уязвими са малките коли при сблъсък с огромните SUV.


0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    1234 ( преди 1 седмица )
    Па производителите освен размерите вземат да увеличат ресурса на тия бангии който произвеждат в днешно време ще е още по добре.
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Fury ( преди 1 седмица )
    Достатъчно е да сравните тенденцията при Голфовете - от 1 до 7! Същото е при полото, фиестата, корсата.....хонда сивик, сузуки суифт и т.н. Цолажа на гумите също расте!
  • #6
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Автомобилите ще стават все по-големи и все по-големи с електрификацията, защото едно време имаше огромна разлика в разхода на мощен съдеход в сравнение с градски автомобил, особено при градско шофиране. При електромобилите е точно обратно - малък градски електромобил при движение със 140 км в час харчи повече отколкото 2,5 т електрически suv с мощност 1000 коня в града. Тоест разликата не е чак толкова голяма, въпреки, че малкия автомобил очевидно харчи по-малко.
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Do2 ( преди 1 седмица )
    Не е комплексращина а физика, едно тяло с маса 3 тона при сблъсък с друго тяло с по-малка маса поема много по слабо удара, на Цветков проблема е във много високата скорост на Q7 цата и масата и, ако беше малка кола като корса а той в неговия аутбек може би щеше да е жив. Затова ако искаш максимална безопасност за теб и семейството си си взимаш нещо съвременно, голяма и максимално тежко.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Преди време ми беше попаднала снимка правена от МБ или БМВ, за еволюцията на един от моделите им. Та ако си бяха направили труда да я намерят тази снимка, щеше да е много по добре и очевидно.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Незнайко ( преди 1 седмица )
    Към 2Субару аутбек беше на Милен Цветков
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    На каруцата 5-то кол ( преди 1 седмица )
    ..."колко уязвими са малките коли при сблъсък с огромните СУВ"? Това го кажете на покойния Милен Цветков, когото усмъртиха в Тойота РАВ-4 или подобен ("при сблъсък с огромните СУВ")! Комплексарщина е да обвързваш безрезервно сигурност с размер на МПС (уви, повечето с парите за нови МПС са комплексари и затова има толкова много СУВ)...
  • #1
    17 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Че са пораснали на размери колите,е очевидно,но да ми дават за сравнение ФВ 1600 с Туарег е меко казано пародийно и нелепо.Не можеш да сравняваш лек автомобил със СУВ и то от високия клас.Поне да го бяха сравнили с Т- Рок,по-щеше да е приемливо.