fallback

Пет мита за гумите, в които повечето собственици на автомобили вярват

Има ли значение широчината и колко време може да се кара със спукано колело са сред тях

Какво може да бъде по-познато и разбираемо от автомобилната гума? Кръгла гумена измишльотина със стоманена корда вътре. Въпреки това, не всичко е толкова ясно, колкото смятат повечето шофьори. Те си мислят, че когато гумите им са напомпани, колкото е нужно (според указанията на производителя) и са в добро състояние, всичко е наред.

Съществуват обаче и други параметри, за които трябва да се следи внимателно. В същото време през годините са се родили много митове, част от които нямат нищо общо с истината. Вижте кои са те.

Пет мита за гумите, в които повечето собственици на автомобили вярват (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #39
    Експерт ( преди 1 година )
    Важното е краварката да е в долния ляв ъгъл на гумите.
  • #38
    анонимен ( преди 1 година )
    Егати тъпите журналисти. Как ще караш със спукана гума петдесет километра,освен ако не е рънфлат? Обикновените гуми ще станат на *** за няколко десетки метра.
  • #37
    Христов ( преди 1 година )
    Толкова глупусти на едно място отдавна не бях чел... Моля, някой от участващите в написването на тая тъпотия да дойде и ми демонстрира каране със спукана гума, не обещаните 50км, ами 5км! Разбира се знам за рънфлат, ама никъде не се споменава и утре Сийка от съседния вход ще реши, че няма проблем да кара до гумаджията и върви и обеснявай, че гамата вече е безвъзвратно повредена, като го е чела тук... да *** говедата ви недорасли...
  • #36
    Мод ( преди 1 година )
    До 35.И все пак тясната гума е по добра за сняг и срещу аквапланинг
  • #35
    Пропов ( преди 1 година )
    Хахаха тесните гуми били същите като широките. Брях! Като почнеш от състезателните, минеш през спортните и луксозните и слезеш към семейните седани, градски хечбеци и до най ниския клас... Широката гума е стабилност и комфорт. Тясната е еко шитня, по тиха и иска по малко енергия, точно защото има намалено съпротивление - разбирай сцепление. Отскача и се усуква повече и освен да пестиш стотинки за нищо друго не става. За сняг е друго ама къде го тоя сняг бе!?
  • #34
    анонимен ( преди 1 година )
    Как ще караш със спукана гума 50 км? При първият завой гумата ще се отлепи от джантата и нататък си по джанти! Може би имат в предвид ран- флет гуми?
  • #33
    За аааа ( преди 1 година )
    *** глупостите
  • #32
    Кьосев ( преди 1 година )
    Тесните гуми са по добри при сняг и кал!)
  • #31
    анонимен ( преди 1 година )
    Първите 2 са верни за сухо време. За сняг тесните гуми са за предпочитане. Статично електричество и ток са две различни неща, поне прочитайте за какво пишете!
  • #30
    Шеф Токев ( преди 1 година )
    Ако гумите са ти спукани, може и без гуми.
fallback
Последни