IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota ще гони нулеви емисии с преработка на стари модели

Няма да изоставим нито един любител на автомобилите, обеща президентът на компанията

За да се ускори глобалното преминаване към устойчиви превозни средства, Toyota предлага просто да се замени задвижващите системи на превозните средства, които вече са по пътищата, с по-чисти технологии като горивни клетки и електрически двигатели.


Toyota


„Не искам да изоставим нито един любител на автомобилите“, каза главният изпълнителен директор на компанията Акио Тойода при откриването на автомобилния салон в Токио, цитиран от AP.

Ръководителят на най-големият японски производител на автомобили е категоричен, че компанията му разполага с всички технологии, инженерство, финансови резерви и опит в индустрията, които са му необходими, за да бъде мощен конкурент в производството на екологични превозни средства.


Toyota


Тойода допълни, че ще отнеме много време, докато всички автомобили станат с нулеви емисии, тъй като те съставляват само малка част от продаваните на пазара модели. Затова и промяната на старите автомобили в зелени (тяхната конверсия) е по-добър вариант.

На щанда си на автосалона в Токио японската компания представя електрически и водородни версии от серията Toyota AE86, включително Toyota Corolla Levin, като именно последната трябва да покаже новата стратегия на „преобразуване“ на превозните средства, който марката ще налага.


0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Evgeni ( преди 1 година )
    Има коли, които си струва да бъдат обновени и оставени в движение, и други, които изначално са създадени да изкарат 4-5 години за първоначалната си цена и после да се сгромолясат до 10 % и по-малко от нея на пазара за втора употреба. В този смисъл, ако някой, не е задължително да е Тойота, се насочи към преобразуване на онези първите-стойностни автомобили в по екологични, но не на определен производител, а в определен/и сегмент/и като високия клас седани/лимозини, кросовъри и джипове...
  • #2
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега пък щели да преобразуват. Май не си познават добре клиентите. Вярно е, че си карат колите по 20 г, но това е, защото са бедни, а не защото не им се кара нова кола. Такива хора никога не биха платили десетки хиляди долари да конвертират модел, който пряко сили струва 5 хил. Тоя *** скача от глупост на глупост в опита си да оправдае титаничното си технологично изоставане.
  • #1
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Много добра стратегия според мен. Вместо непрекъснато да ни принуждават с някакви измислени еко норми да си купуваме все по-нови, по-скъпи и по-"еко" коли е по-добре съществуващите да могат да бъдат конвертирани към съответните норми за екологичност. Много бързо хората забравиха, че автомобила не е еднодневка и едно време си купувахме кола за 15-20 и повече години. Трябва и качеството отново да стане на ниво, а не да се правят коли, колкото да избутат гаранцията.