IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault представи последния Megane R.S.

Прощалната версия Ultimate излиза в тираж от 1976 бройки

Един от най-популярните хот-хечове в историята - Renault Megane R.S., скоро ще се пенсионира, но преди това на пазара ще излезе неговата прощална версия Ultimate. Това ще бъде един от последните автомобили с логото на Renault Sport, като от него ще бъдат произведени само 1976 бройки. След това историята на „нампомпаните“ модели на френския производител ще продължи под марката Alpine.


Renault Megane R.S. Ultimate


„Прощалното“ Megane R.S. Ultime се базира на обикновения R.S. Trophy, което означава, че хот-хечът е оборудван с 1,8-литров турбодвигател, развиващ 300 к.с. и 420 Нм. Той е комбиниран с роботизирана скоростна кутия EDC и механичен диференциал Torsen.

Автомобилът се предлага стандартно с понижено шаси Cup, 19-цолови олекотени джанти Fuji с гуми Bridgestone Potenza S007 (полусликове), предназначени за R.S. Trophy R, хидравлични амортисьори и завиваща задна ос (система 4Control).


Renault Megane R.S. Ultimate


В салона има седалки Recaro, тапицирани с алкантара, 10-инчов приборен панел, 9,5-инчов централен дисплей, R.S. Монитор и аудио-система Bose. В оборудването на Megane R.S. Ultime влизат още адаптивен круиз-контрол и система за съраунд изглед. Срещу доплащане се предлагат само хед-ъп дисплей, люк и ексклузивен дизайнерски сенник.

Тираж Megane R.S. Ultime ще бъде ограничен до 1976 бройки, като това е препратка към годината на основаване на Renault Sport. Визуално хечбекът ще се откроява с матови и лъскави декори и графики по страните и предния капак. Изборът на цветове ще бъде ограничен до четири цвята - Star Black, Pearl White, Sirius Yellow и Tonic Orange.


Още снимки на последния Megane R.S. - вижте в галерията:


Останалата част от спортната кола ще повтаря обикновения R.S. Trophy със своите разширени калници, централен ауспух и форма на фаровете. Във всяка кола ще има номерирана метална табела с подписа на тест-пилота на Renault Sport - Лоран Хургон. Той постави два рекорда, карайки R.S. Trophy - един на „Нюрбургринг“ и един на „Спа-Франкоршан“.


0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До № 1 ( преди 1 година )
    Това ако е легенда аз съм трамвай
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 2 "всички" са има нема в Бг най-много 10 човека,ако не и по-малко.Вероятноста да си ги дрещал е миниатюрна.Лъжеш,като патладжански етнос.
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 3,ами той общектвения транспорт го нема бе,за това хората имат коли.До вилата ми която е на 60 км.от демокрацията насам няма транспорт и без кола,пеш ще ти отнеме 2 дена и повече.Преди да пишеш мисли с тиквата на раменете си.
  • #3
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    какво му е на обществения транспорт на кой му трябва по 2-3 автомобила на домакинство
  • #2
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Всички които съм срещал с такава кола са карали неадекватно, пътя не е писта.
  • #1
    15 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Много жалко, че още една легенда си отива за сметка на друг тип автомобили. Европа се тласка изкуствено да бъде унищожена икономически и деиндустриализирана. Една съществена от заетите лица са свързани с автоиндустрията, както и БВП на държавите. Идват електричките, които ще се правят в Китай и САЩ, а ние ще пляскаме с ръце и ще ни е мега екологично. Пари няма да има, ток също, но ще сме еко. Няма да има собствени автомобили, а обществен транспорт, както казва Клаус Шваб. Честито джнд***ри!