fallback

10 коли, които са по-бързи, отколкото изглеждат

Тези автомобили могат да засрамят дори някои спортни модели

В автомобилната индустрия има понятие - „слипъри“. Така се наричат автомобили, които на външен вид изглеждат много бавни, но при потегляне от светофара могат да засрамят редица модели с по-добра репутация. Наскоро към тях се присъедини новото, пето поколение на Toyota Prius, което трябва да привлече нова аудитория към хибридите, като докаже на младите хора, че тези коли са не само екологични, но и сравнително бързи.

В случая Prius с 2,0-литров бензинов двигател може да „накаже“ някой ухилен младок в 2,0-литрово BMW. И не е само той, има и други подобни автомобили на пазара. Колите в този списък вдигат 100 км/ч за по-малко от 7 секунди, което е сравнително добро постижение. И с него ще изпреварите 90% от автомобилите в градския трафик.

10 коли, които са по-бързи, отколкото изглеждат (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    До 9 ( преди 1 година )
    Сто и петдесет атмосферни на предно няма как да накажат което и да е бензиново трилитрово бмв на задно. Физика за 8ми клас
  • #9
    Бай тос ( преди 1 година )
    Имам нисан 2.0 бензин с 150кс на 30 години което не само двулитрово бмв наказва ами и трилитрово бензиново де. Наказвал съм трилитрово субару с 240кс с15 години по ново двулитров пасат дизел с 200кс с 20 години по нов какво да говорим нови стари нема смисъл
  • #8
    До 6 ( преди 1 година )
    Ако абсолютно всички разсъждаваха като тебе, нито един от моделите в статията нямаше да съществува и всички щяхме да караме автомобили с максимум 50 конски сили, защото повече не са необходими в ежедневието. Че на кой му трябва да изпреварва? Всички ще караме в *** нишка след най-бавния. То даже и магистрали няма да са необходими, ако те питат тебе. За всеки който кара извън градско, свойството на автомобила да изпреварва бързо е ЖИЗНЕНО важно в буквалния смисъл. Подобрява безопасността.
  • #7
    До долния ( преди 1 година )
    Все едно ме питаш какъв е смисълът на статията. Както виждаш аз ти говоря единствено и само по темата от статията и нищо друго.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    5-ти , и какво значение има, че е по-бърза? За теб това ли е основния критерий при избор на автомобил - ускорението от 0 до 100 км/ч? Колко пъти до сега в ежедневието ти си е налагало да ускоряваш така,ако въобще шофираш?
  • #5
    До долния ( преди 1 година )
    Кой ти говори за бързи автомобили? Аз говоря, че НАЙ-БАВНАТА Тесла от който и да е модел е по-бърза от повечето от изброените в статията автомобили. Покажи ми Тесла с над 7 секунди ускорение, ако можеш?
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Явно всички електрофили сте без мозък. Тук са показани коли, които по презумция са бавни, семейни СУВчета и ванове, които не е нужно да са бързи. Четете не боли. Никой не ви говори за някакви убити плейдове дето имат хипотетична бързина, която се сдобива след два часа подготовки и сработване, а след това след втория старт им се палят спирачките. Хубавото им е и че не обичат да завиват защото са лагерници, чат пат им отказват напълно спирачките, ако имаш късмет въобще да са доставени с такива.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    "Тя също успява да слезе под секунди при ускорение...."!?!?!
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Да, щото 600 ел. коня харчат колкото 50 градско и даже връщат повече ток при спиране като са 2 мотора. И даже на автопилот по магистрала работи само единия за икономия. Другия само при ръчка. И дори ако се развали единия, колата продължава да върви.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега разбирате ли защо електромобилите ще завладеят света? Не сте включили нито един електромобил, защото ще бият абсолютно всички автомобили във вашата класация и няма да остане място за хибрид , а да не говорим за автомобил с чист ДВГ, въпреки че е 90% от електромобилите въобще не могат да претендират за спортен дизайн на външен вид и спокойно можеха да влязат във вашата класация. Бързият старт до 100 е в ДНК на електромобилите, както постигане на мощност над 200 коня без трудности.
fallback
Последни