IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

SsangYong отива в историята, марката ще се казва другояче

Причината е „болезненият имидж“ на бранда, обяви новият собственик

Марката SsangYong Motor съвсем скоро ще промени името си на KG Mobility. Това съобщава The Korea Times, позовавайки се на новия ръководител на корейската компания Куак Дже-Сун.


SsangYong


Новото име ще отбележи следващата глава в историята на автомобилния производител, както и продължително усилие за преструктуриране на бизнес, който се движи на ръба на затварянето от няколко години. Промяната на името на KG Mobility ще бъде одобрена на събранието на акционерите през март 2023 г.

Новият ръководител на SsangYong Motor отдаде почит на съществуващата марка, като отбеляза, че тя има своите фенове. Името обаче предизвиква и „болезнени образи“, коментира Куак Дже-сун, който е председател на Борда на директорите на химическия концерн KG Group. Той придоби 62% от SsangYong през лятото и на на практика спаси производителя от изчезване.

Преди това – от 2011 г. досега, почти 75% от SsangYong са собственост на индийската Mahindra & Mahindra. Компанията имаше финансови затруднения през последните години и по време на пандемията Mahindra спря финансирането от SsangYong като част от план за намаляване на разходите.

„Новите автомобили SsangYong ще се произвеждат под марката KG, но историята на марката и нейното позициониране няма да се променят“, увери топ-мениджърът.

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Дайхатсу ( преди 1 година )
    Това е супер успешен ход при друг корейски прпизводител, но на електрически уреди, а вече и смартфони. Вероятно повечето не сте били родени и няма как да помните, че до средата на 90-те имаше една корекска марка Goldstar. Е те решиха изведнъж да сменят бранда и се нарекоха LG. A като чуете LG и ви звучи вече съвсем различно, докато Голдстар като китайско менте досглобено в турски гараж. Та и Сангйонд, Хунгпьонг може за местна употреба да става, но извън Азия не върви и автоматично ги обрича
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Румен ( преди 1 година )
    Електрическите автомобили са електрокари.Само за града и гарата, пълни *** ,натруфени .*** по други пътища .Пълна глупост ,ще мине време и ще ги махнат.нямат никакво бъдеще!?!?
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Рекстън ( преди 1 година )
    Някой, от коментиращите карал ли е някога кола, от тази марка, че си позволявате такива коментари ? Аз съм карал и подържал Кайрон 2010г. - 9 години и 270 х. км . Сега Рекстън 2019г. на почти 100х. и мога да си казвам мнението, а не вие!Изключително здрави модели с доста здрава ходова част и двигатели и с доста евтина поддръжка за джип. А новия Рекстън абсолютен баланс на екстри, направия и цена ! Весели празници на всички!
  • #7
    3 rate up comment 7 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    И като са производител и доставчик на военна техника какво следва от това? Каква връзка има с к0чините, които правят? А това, че серозно си обмислял да купуваш нещо и не си го купил, какво значи, че е много убаво ли или че не става и заради това не си го взел? А главата слуша ли те изобщо? Като ти чета детското наивно писане си мисля, че не особено.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Старите са грозобойници страшни но корейците не са глупави и знаят какво правят. Новите нещата са по добре.
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До #2 ( преди 1 година )
    Очевидно не си запознат с марката и историята И. Те са основен производител и доставчик на военна техника за южно корейската армия (и на няколко други btw). Миналата година сериозно обмислях закупуването на последния Рекстън и трябва да кажа, че е доста приятен автомобил с повече от достатъчно възможности и 150 000 км гаранция.
  • #4
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Прекалено са различни , особено за европейския клиент свикнал половината от колите по пътищата да са на един концерн с почти еднакъв външен вид независимо ФВ, Сеат, шкода ....
  • #3
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Емил ( преди 1 година )
    Коментари на *** непостигнали нищо в живота
  • #2
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нямам идея как има хора да си купуват подобни недоразумения. Да бяха само мега грозни с мед да ги намажеш, а те и технически не са никак добре. Никак даже. Сега сменят името, а нещо друго ще сменят ли или само обещават? Не бих казал, че е умна стратегия да го правят, ако няма радикални промени в другите направления.
  • #1
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Anonimen ( преди 1 година )
    Чудо голямо, Санг Юнг, КЕй Дж, дрън дрън, на никого няма да липсват тия грозни дървени коли.