fallback

Колко време отнема загряването на дизелов двигател през зимата

Експерти посочиха как се разбира, че моторът е достигнал нужната температура

Дизеловият двигател се счита за топъл в момента, в който „парното“ започне да работи - винаги ви съветвам да го определяте на тази основа. Моторите достигат работна температура при 50-60 градуса. При повечето коли при стартиране оборотите се повишават до така наречения режим на загряване, а по-късно падат, например, от 1100-1200 об/мин до 700-800 об/мин.

Дизеловите двигатели, поради конструктивните си особености, загряват по-дълго от бензиновите. В същото време се препоръчва на всички собственици на автомобили с дизелови двигатели да инсталират подгреватели .

Характеристиките на дизайна на тези двигатели са различни - горивната им камера е направена по различен начин и макар температурата им на горене да е по-ниска, дизеловите двигатели се загряват малко по-дълго. Въпреки това почти никой не загрява съвременните дизелови двигатели, и заради това е добре да има подгревател, който да се включва предварително.

Така , когато водачът се доближи до колата, двигателят му вече е относително загрял от охладителната система, обясняват експерти. Ако нямате такъв то следвайте правилото: През зимата автомобилите с дизелов двигател трябва да се загреят на празен ход, докато парното в автомобила започне да духа топло.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    ***
  • #13
    До Стефан ( преди 1 година )
    Ти си единствения човек на планетата който твърди подобна глупост!! Няма как дизел да загрее по-бързо от бензин!! Как да ти го напиша по просто - НИ МОЖИИИ, НИ МОЖИИИ!
  • #12
    Пич ( преди 1 година )
    Слагаш и картон като чичаците и загреваш за излитане а може и юрган
  • #11
    Стефан ( преди 1 година )
    Искам да кажа че карам и бензинови и дизелови двигатели през зимата и дизеловите загряват много по бързо от бензиновите...
  • #10
    Ник ( преди 1 година )
    Пълни глупости. Ако навън е 5 градуса и надолу двигателя дори да работи на място и 10 мин няма да загрее толкова колкото, ще е загрял след запалване,изчакване 1 мин и каране 2-3 мин без да се минават 2000 оборота. Колкото по студено и стрелката на антифриза не отлепя толкова време се изчаква и се кара на обороти до към 2000. Щом е сменяно маслото редовно и по спецификация няма какво да му стане на двигателя дори и студен, щом се спазва, това да не се кара на високи обороти.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Включвате двигателя по тъмно, до сутринта ще е загрял и тръгвате за работа! По пътя не забравяйте да се отбиете при най-близката бензиностанция! Приятен път!
  • #8
    Куката ( преди 1 година )
    Глупости на търкалета ще изгоря кило нафта за три лв при всяко палене.Най много минута на мястото и тръгвам карайки следващите три минути на ниски обороти и колата е готова
  • #7
    Оня ( преди 1 година )
    За пореден път чета поредната тъпотия от някой неграмотен в тази област! От къде ги взимате тия автори дето пишат тия статии в този сайт!?
  • #6
    Diesel com.r. ( преди 1 година )
    Тоз със статийката си да се връща в миналия век, щот вече сме в 21-я, и дизелите не са тва коет бяха преди...
  • #5
    Неделчо ( преди 1 година )
    В много бели държави подгряването на място е забранено
fallback
Последни