IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какъв резултат гони новият автомобилен лидер на китайския пазар BYD?

Инвазията на един от най-големите производители в света продължава и извън Поднебесната държава

Компанията BYD, след резултатите от продажбите през ноември, стана лидер на китайския пазар, въпреки факта, че вече не произвежда автомобили, оборудвани само с двигатели с вътрешно горене. Цифрите са дори по-високи от усилията на гиганти като Volkswagen и Toyota!


BYD


Според официалните данни миналия месец BYD е успял да продаде 230 427 автомобила (12 318 от които в чужбина). Това постижение, само по себе си, е огромен ръст в продажбите на марката, в сравнение с 91 219 бройки, доставени на клиенти през ноември 2021 г.

По този начин тазгодишните кумулативни продажби на производителя достигат 1 628 297 автомобила, което е увеличение от 219.38% в сравнение със същия период на миналата година. Компанията планира да достигне 1.8 милиона нови автомобила, произведени през 2022 г.

За сравнение данните от 1-27 ноември показват, че VW е продал 143 602 коли в Китай, а Toyota – 115 272 коли. Така BYD (която произвежда автомобили от 2003 г.) за първи път е начело на класацията по продажби в Китай и за първи път това компания, която произвежда само хибриди и електрически автомобили, става лидер на пазара!



В началото на миналата година BYD премина през вътрешно организационно преструктуриране и създаде четири бизнес подразделения: Dynasty Sales, E Network Sales, Brand and Public Relations и следпродажбено обслужване. Сега предстои продажбите, следпродажбеното обслужване и управлението на марката ще бъдат допълнително усъвършенствани.

В момента моделите на марката са позиционирани в две линии – Dynasty и Ocean. BYD също така пое контрола върху предварително сформирано съвместно предприятие с Mercedes-Benz и създаде марка от висок клас, наречена Yangwang. Заедно с персонализираната марка, която ще бъде пусната през следващата година, официално са формирани пет търговски мрежи.

От май 2020 г. BYD ускори и стратегията си за интернационализация, като нейните продукти навлязоха в Норвегия, Германия и други европейски страни, както и в Япония, Тайланд и други азиатско-тихоокеански пазари. Вече има известна основа в Европа и Азиатско-тихоокеанския регион, а пазарът на Южна Америка ще бъде следващата стъпка. За тази цел BYD купи бразилския завод на Ford, който спря работа през януари 2021 г. Така инвазията на китайците продължава!


0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Веитата на китай още въглищата им не могат да заменят камо ли вецовете и аецовете им
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Петролопитеците като чуят една опорка я повтарят до безкрайност, дори след като вече не е актуална. Светът се променя, драги ми, при това доста по-бързо, отколкото мозъчетата ви могат да правят бледи гънки. Китай изгражда ВЕИ със страшна скорост, както и Европа, а от скоро и САЩ и Австралия. Дори арабите. Само любимата ви Руzzия е потънала в бензиново опиянение и няма измъкване.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    Пак си чел и нищо не си разбрал. Заради локдауна много жители на огромни градове видяха в небето за първи път от десетилетия, защото нямаше смог от автомобилите. Заради това че жителите си бяха по домовете, си повишиха и потреблението на ток и по тази причина въгличните централи не са спирали. Точно това е основната причина за преминаването на електромобили което стимулира правителството, но в същото време няма проблеми с разрешителните за нови въглищни централи.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    Дали е заради намаления капацитет на ТЕЦовете или много по-намаленото каране на ДВГ транспорт? Както писах най-големия ТЕЦ замърсява въздуха на към 200 хил но може да захрани най-вероятно над 10 милиона зареждаеми коли с мощност близо колкото 7 ядрени реактора така че дори замърсяването да е същото често не е в рамките на милионните градове и от икономическа гледна точка има много смисъл а е ясно че китайците и не само те не го правят само за въздуха
  • #5
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    Що не идеш да живуркаш там и да се радваш на хубавия въздух от местните въглища?!? Знаеш ли, че благодарение на пандемията и намаления капацитет на ТЕЦовете в много китайски градове хората за първи път в живота си видяха звездите и луната на небето?!? Голяма работа е да караш на ток от въглища! Страаашна газария! Евала кюмбе войвода!!!
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    Да много е безсмислена- Вместо скъп вносен петрол ползват главно местни въглища, вместо ДВГ задвижването (скъпата част на колата) да го правят чужди за тях фирми вече батериите ги правят местни китайски фирми, вместо замърсяването да е в големите градове отива където са централите а най-голямата им (и в света) въглищна централа с мощност 6 700 МВт е в район на провинция вътрешна Монголия с 170 хил население и захранва милиони на стотици километри в Пекин заедно със зареждаемите им коли
  • #3
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Електеификацията е безсмислена в Китяй където голям процент от тока се произвежда от въглища
  • #2
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Японците вече започнаха яко да бълбукат, защото нямат и скоро няма да имат електромобили. Европейците са доста по-напред, макар че трябва да са още по-добри, за да издържат на темпото, наложено от Тесла и китайците.
  • #1
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Както бях писал проблема на западните производители е в Китай а не в Европа за много от тях това е най-големия пазар например за ВАГ, Мерц и БМВ а другите които зависят най-много от там са Тойота, Хонда и Нисан. Миналата година BYD беше 10ти в Китай а тази най-вероятно ще завършат втори между ФВ и Тойота или дори първи