Какво бъдеще очаква Renault и Nissan в Европа? Ще станат ли някога електромобилите толкова достъпни, колкото бяха колите на бензин и дизел? И наистина ли днешните модели се произвеждат с по-кратък заложен живот, отколкото през 80-те и 90-те години? "КОЛЕЛА" и Automedia.bg зададоха тези въпроси на Филип Брюне, старши вицепрезидент на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, по време на автомобилния салон в Париж. Брюне е от хората, които знаят най-добре отговорите - някога част от отбора на Renault във Формула 1, днес той отговаря именно за двигатели, задвижване и електрическа мобилност във френската група.
7 въпроса към Филип Брюне, старши вицепрезидент на Renault (ГАЛЕРИЯ):
"Преди всичко нека погледнем как беше в миналото: имахме някои успешни партньорства, но по други съвместната ни работа не даде резултатите, които очаквахме. Разговаряхме за това с Nissan и решихме да поставим едно ново начало. Сегашният ни подход е много по-прагматичен. Трябва да сме реалисти. Някои от приоритетите за Nissan, когато става дума за различните пазари, са различни от тези на Renault. Няколко примера: Съединените щати са ключов пазар за Nissan, но ние не присъстваме там. Европа е най-висок приоритет за Renault, но не и за Nissan. Затова в крайна сметка решихме да преценим какви плюсове има всяка от компаниите, и да ги споделим там, където би имало смисъл".
Вижте и видео от разговора ни с Филип Брюне: