IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Китай се преориентират към водородни коли

Пекин има за цел да пусне 74 станции за зареждане с водород в експлоатация до 2025 година

Властите в Пекин - столицата на Китай, са амбицирани да изградят 74 работещи станции за зареждане с водород, като това трябва да се случи до края на 2025 година. Половината - 37 терминала, се очаква да бъдат построени до средата на следващата година.


водород


Информацията е на gasgoo, които цитират документ, публикуван от общинското правителство на Пекин по-рано тази седмица. Документът илюстрира петгодишно (2021-2025 г.) планиране, в което Пекин идка да разработи своите станции за зареждане с водород за превозни средства с горивни клетки (FCV).

Досега в китайската столица има 11 зарядни за водородни коли, 10 от които вече са пуснати в експлоатация. Според плана Пекин има за цел да насърчи закупуването и използването на над 10 000 коли с водородно гориво (FCV) до 2025 година, като 3000 такива превозни средства трябва да се появявт по пътищата още през следващата година.


водород


Пекин също така очаква общ капацитет за зареждане с водород от над 148 тона на ден до 2025 година, като освен леки автомобили, зарядните станции ще зареждат автобуси и камиони, движещи се на водород.


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Водородът може и да е скъп, но като гледам как лития и компъни всяка година цените са х2... То и с електричките щеше да е без пари и се оказа че киловата домашен ток струва над 30евро-цента
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Не си уточнил за какъв транспорт говориш. Евентуално могат да задължат корабите и самолетите да минат на водород и там ще има някакъв смисъл въпреки че е по-скъпо решение, защото няма друга алтернатива. Но при положение че още сега е по-евтино да се кара електрически автомобил и китайците го доказват с 35% пазарен дял, водородът няма шансове при положение, че е по-скъпо е по-скъпо да се кара в сравнение с бензина.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Водородът дори вече и в бъдещето не е... някаква аномалия във време-пространството трябва да се случи, за да може водородът да стане работещо решение за транспорт.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ае стига бе 3000 нови... водородни... бомби... е вече убиха ел. колите с батерии с тези 3000 коли... Имам чувството че арабите яко напъват за водородните коли, защото знаят, че това никога няма да просъществува и при първите няколко взривени квартала от такива коли, те веднага ще бъдат забранени и познайте на какви коли ще се върнем да караме - да, такива на арабски петрол. Камиларите яко се плашат от колите с LiOn батерии защото те са реална алтернатива.
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Е как няма да се появя. Винаги в такива случаи съм абсолютно съгласен че водородът е бъдещето. Само дето вие не щете да се съгласите с мен че винаги така ще си остане, в бъдещето. Прочети статията да видиш, че съм прав. Засега никой не е луд да си купи по-скъп автомобил който се движи с по-скъпо гориво. Ти би ли си купил два пъти по-скъп водороден автомобил отколкото струва твоя автомобил и да плащаш по три пъти повече за гориво? Нали си фен? Купуват електромобили защото е по-евтино.
  • #1
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Горният ( преди 1 година )
    Чакаме "До долния" да ни обясни работата инда накаже провинилите се ...