IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda ще инвестира 10,6 милиарда долара в електромобили

Японската компания начерта план в три фази и цели нула смъртни случаи до 2040 г.

Японската компания Mazda обяви актуализиран план, който включва множество партньорства за производството на EV. Президентът и главен изпълнителен директор на Mazda - Акира Марумото, разкри бъдещето на компанията, което както при всички големи автомобилни производители, няма да стане без значителни инвестиции в нови технологии.

 

mazda-mx-30-2020-im-test.jpg

 

За Mazda цената е колосалните 10,6 милиарда долара, според Automotive News. Това обхваща изследвания и производство, както и партньорства с компании за разработване на батерии, полупроводници, електрически задвижващи устройства и др. Това обаче няма да е революция за една нощ.

Начертан е трифазен план, представен от Марумото, в който Mazda първоначално ще работи върху разработването на технологии, като същевременно рационализира веригите за доставки и намаляване на разходите, където е приложимо. Автомобилите с двигатели с вътрешно горене ще останат в основата на Mazda през първите две фази, като широкомащабното преминаване към електрификация ще започне през 2028 г. с фаза номер три. Досега Mazda изостава от повечето други автомобилни производители в областта на електрическите автомобили.

 

2020-mazda-mx-30.jpg

 

Освен това Mazda предприема по-амбициозен подход към системите за подпомагане на водача и безопасността. Компанията ще работи върху разработването на усъвършенствани технологии за водачи, базирани на човешки изследвания, правейки превозните си средства по-безопасни както за пътниците, така и за пешеходците.

Нашата цел е до 2040 г. нито една нова Mazda да не причини фатален инцидент, който може да бъде избегнат с автомобилните технологии“, каза Марумото. Той също така говори за разширяване на „същността на марката“ чрез създаване на превозни средства, които са приятни за шофиране.

 

 

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като някой ми дават страгегия зза повече от 3-4 години, само мога да седя и да се умихвам. След 20 години, я камилата, я камиларя. 95% от състава на фирмата, барабар с директорите, вече ще са се пенсионирали или ще са сменили компанията.
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Нима българслият променя фактите при положение че се говори от 2млн пенсионера.Има далеч по важно неща от българският в живота
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до 7 ( преди 1 година )
    Първо научи как се пише на български, разбирачев смотан.
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Ми вижте продажбите Мексико Тойота първи Южна Африка Тойота първи Аустрелиъ Тойота първи Бразилия Тойота първи Индонезия Тойота първи Индия Сузуки първи.Аз като казвам че глопостите на Мъск за ешектеификация са въздух има тука няколко електеофена които не та не та не в Норвегия къв бил пазара.Разберете Норвежката държава от 3млн пенционера НЕ са и Никога Няма да бъдат фактор
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Вече Мазда прави по-малко коли от Тесла и BYD пък до 2028г кой знае между кои наваци ще се намира
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Всички инвестират в електрически коли а накрая няма нищо на пазара. Колко години минаха и нито една качествена кола на ток не направиха. Пускат ми тука някакви коли по 200 000 лева които никой не се интересува от тях. Няма практични електрически коли на достъпна цена. И изобщо какъв пазар ще имат като втора употреба след като батериите се скапват за 5 години и нова батерия струва 30 000 лева.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Японците се движат много по-бавно в това отношение и сие напълно целенасочено. Явно залагат, че ще има по-пръдължителенпериод на употреба на двигателли с вътрешно горене.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тойотка, Хонда, сега и Мазда. Опитват се да правят мили очи пред инвеститорите, които виждат, че нещата не вървят за добре за парите им. При което компаниите излизат с някакъв план на думи, зад който не стои реална работа, с цел да ги поуспокоят. Този на Мазда, обаче, определено е най-смехотворен от на всички.
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Защо не сте написали стъпките от "плана"? Нека всички да им се порадваме (бърз превод от англиезично издание): Първо, ще използва съществуващите си технологии да произвежда атрактивни продукти. Втора фаза: пускане на нов хибрид в Китай. Трета фаза: промотиране на пускането на пълни BEV и евентуално инвестиране в производство на батерии. Човек няма как да си ги измисли, тези глупости. Забележете умишлено неясния език, който са използвали. Единственият ангажимент е за хибрид, и то в Китай.
  • #1
    6 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 1 година )
    Карам стара мазда, става за парите си. Сега за електрическите коли, имат недоразумение СХ 30 дето минава преко сили 200км и струва 60к, по-добре дачия спринг. Развиват дизеловите двигатели и то големи 2.2 и бензинови без турбо по 2.0 Сега изведнъж щели до 2040 да станат зелени... аре нема нужда да ни гъбаркате отново.