fallback

10 легендарни мотора, които устояват на електрифицикацията

Тези големи двигатели все още не се предават на модата на хибридите

Ако разгледаме сегмента на спортните и луксозните автомобили, става ясно, че все по-често повечето марки прибягват до нови, по-ефективни и по-малки двигатели, които са свързани с електрификацията, за да продължат да предлагат високи нива на производителност и мощност. Перфектният пример е новият Mercedes-AMG C 63 S E Performance, който предлага най-голямата мощност досега със своите 680 к.с., след като се превърна в plug-in хибрид, базиран на 2,0 бензинов двигател.

И ако мнозина производители са се предали, има и други, които продължават да бягат от електрификацията, като в много случаи дори успяват да се справят без турбото. Ето 10 легендарни двигателя, които поддържат традицията жива.

10 мотора, които устояват на електрификацията (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    Бате Иво ( преди 2 години )
    Верно доста грешки в статиятаАма па какво им е уникалното на електричкитеПо една бормашина вързана за колелоТо тока май най много от тецовете се произвеждаДа не говорим за батериитеДа ви п...м на екологиятаВсичко е мангизи
  • #9
    Дрън дрън ( преди 2 години )
    Кое му е уникалното на бугатовия двг два ве осем вързали на един вал
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Тука има точно три уникални двигателя, 6,5 литровия на Ламборгини с 780к.с. от атмосферка, 6,5 литровия на Феррари, който дори е с 20к.с. повече, 800к.с. атмосферка и уникалното инжинерно чудо на Бугати, 8 литровия с 1600к.с.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Шегендарни Двигателя.Мотор е двуколесно превозно средство това по горе се нарича Двигател в случая ДВГ
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Двигателят на BMW е 4.4 литра, а не 4.0. Отново си личи колко сте компетентни.
  • #5
    пак шекерлъци ... ( преди 2 години )
    6,0-литровият V12 с помощта на две турбодвигатели, на едно сериозни ниво и т.н.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Рекордът за скорост не е признат официално, защото е постигнат само в една посока. Но ако го напишете 100 пъти и ще го признаят. Иначе постижението е впечатляващо, даже и неофициално.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    кажи какво е кпд на източника на енергия
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Нормално ел двигател 90%+ кпд двг 30-40%
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Не електрификацията, а зелките в Брюксел. са проблема.
fallback
Последни