IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пазарът се нуждае от още SUV-модели

Интересът към тези модели е огромен и производителите трябва да го компенсират

Последните статистики за продажбите на кросоувъри в Европа и техния дял в моделната гама на различните производители показват, че на пазара липсват такива коли.


кросоувъри


Според новите данни за продажбите на автомобили в Европа дялът на кросоувърите през януари-септември 2022 г. е 49% Въпреки това, в моделните линии на производителите на такива автомобили е по-малко - 42%. Въз основа на това можем да се заключи, че на пазара липсват SUV-автомобили - макар и съвсем малко.

Така например дялът на кросоувърите в общите продажби на BMW е 40 на сто, а в моделната гама те са 38 на сто. Подобни показатели имат Volkswagen - 51 и 44%, Geely - 77 и 42%, както и още няколко производители. Най-много кросоувъри продава Jaguar Land Rover - 97% от общия брой коли, като дялът им в гамата на двете марки е 77%.


кросоувъри


Има, разбира се, и изключения. Така, например, дялът на автомобилите от клас SUV в европейските продажби на Mitsubishi е 42%, но в гамата на японската марка те са 67%. При Subaru също се наблюдава интересна ситуация - кросоувърите съставляват по-малко от една трета от общите продажби, въпреки че половината от продуктовата линия на бранда се състои от тях.


0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Селяндур с джип ( преди 1 година )
    До 7 Те правят, ама заради зелената чума и обгрижване на немските кен*зефи "мъжленцата" от ЕССР не позволяват вноса на такива машини. Виж в Австралия как им носят MUX, Fortuner, 79ци, Trooper, Everest и други доста сполучливи модели, които държат на яко "напомпване" и служат вярно и след гаранцията.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Истината е ( преди 1 година )
    Днешните инженери се оказва че са доста некадърни. При всичките супер технологии с които разполагат не могат да направят един истински джип като хората. Да не говорим за нещо на ток или водород. Дори и японците които навремето правеха най добрите машини за офроуд вече и те не могат да направят качествен джип. Всичко ново е лимбизия, пластмаса, ширпотреба. Някакви *** по над 2 тона наблъскани с ненужни неща. Нямат нито здравината нито проходимостта на старите машини.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Иначе европейците били бедни и нямат за хляб да си купят. Още може- дери кожи от овцете дето за едната снимка във фейса са готови на всичко
  • #5
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "Джипка" на предно със 150 мм просвет- уникална простотия.
  • #4
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Станаха толкова масови, че вече се радвам като видя седан, купе или дори миниван.
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Селяндур с джип ( преди 1 година )
    Чакай регулаторен орган от лобистите в Германистан докато цъфнат налъмите.
  • #2
    6 rate up comment 1 rate down comment
    СМОГ ( преди 1 година )
    Пазарът има нужда от регулатор - местна власт, която да защитава публичния, а не частния интерес. Има ли място в натъпкания град за "джипки", които се ползват за ежедневно возене по улиците? Има ли регулатор, който си върши работата за благото на всички? Tyre Extinguishers в Англия дават отговор и на двата въпроса. Да си пожелаем скоро и навсякъде в Европа. Има правни, но има и естествени закони (3-тият на Нютон), които са вечни и общовалидни :)
  • #1
    20 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И понеже Европа е тръгнала към все по-ниски въглеродни емисии, съвсем "логично" европейците се насочиха към автомобилите са с най-ниски въглеродни емисии - SUV