IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-годишните кросоувъри с много надеждни бензинови двигатели

Цената на ремонтните дейности също е важен фактор, който е отчетен в проучването

Феновете на практичните и универсални кросоувъри, съдейки по резултатите от едно американско проучването, на първо място се нуждаят от непрекъсната работа възможно най-дълго. Изследването ни показва модели с безпроблемни бензинови двигатели, както и средната цена за подръжката на някои от тях.


кросоувъри


Отминаха дните, когато автомобилите бяха натоварени с неусложнено оборудване и сериозна повреда на двигателя можеше да бъде причинена само от дефектна механична част. Съвременните високотехнологични двигатели са добри, но краткотрайни и вече не можете да сте сигурни, че нова кола ще измине 200-300 хиляди км без проблеми.

Още по-лошо е при употребяваните коли, когато купувачът не може да е сигурен за реалния пробег. Аникой не иска постоянно да плаща за ремонти и да прекарва най-добрите си дни в сервизите и затова на първо място се повдига въпросът за избора на марка и модел на кросоувър с най-малко проблематичен агрегат.

Японските автомобили са може би най-надеждните. Марки като Toyota, Mazda и Honda са водещи в класацията за надеждност от десетилетия и тази тенденция не изглежда да се промени скоро. Тук е важно да се отбележи, че има много разлики на индивидуално ниво и очакванията се оправдават само ако поддържате автомобила и двигателя си според препоръките на производителя.

Ето 10 десетгодишни кросоувъра, които могат да се похвалят с най-малко проблемните силови агрегати. Тези модели са подбрани въз основа на обобщени статистически данни от диагностични центрове, сервизи и механици, които помагат за правилното обслужване на двигателите. Много от тях изминават до половин милион километра без основен ремонт. По-конкретно става дума за десетгодишни кросоувъри.

Mazda CX-5;

Honda CR-V;

Honda HR-V;

Subaru Forester;

Volvo XC60/90;

Toyota RAV4;

Audi Q5;

Mitsubishi Outlander;

Suzuki Grand Vitara;

Kia Sportage.

Цената на ремонтните дейности също е важен фактор. Ето защо в проучването се взима предвид и това. Автомобилите, за които коригирането на проблеми, свързани с двигателя, е най-евтино, са: Mazda - средната цена за отстраняване на неизправности е 286 долара, Renault – 300, Kia – 320, Hyundai -328, Chevrolet – 341, Volkswagen – 358, Honda – 427, Toyota – 462.

Не забравяйте, че надеждността на всеки конкретен двиагател е игра на късмет и никой не може да каже със сигурност колко дълго ще издържи този или онзи агрегат. Но много зависи от това колко добре се грижите за него. Както и при колата като цяло. Ако не се грижите правилно за него, няма значение колко е добър двигателят.

0 от 500
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ауди? Смях...
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Емил ( преди 1 година )
    #13Първо си страшно неграмотен,затова дрънкаш простотии.
  • #13
    6 rate up comment 43 rate down comment
    Хонда ( преди 1 година )
    Японски ***! Това ни са коли!
  • #12
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Мицубиши Аутлендър 1 на газ !
  • #11
    47 rate up comment 3 rate down comment
    Propov ( преди 1 година )
    От БГ коментарите не важат. Защото базата данни от БГ е...ми няма база. Почти всички коли там са възкръснали като пациенти с амнезия. Занулени и с нова самоличност. Предимно преживели кома и без връзка с предният си живот.
  • #10
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Куриоз ( преди 1 година )
    Градът на Субару-то в България определено е Габрово, само там съм виждал на кръстовище, едновременно от 4-те страни да идва по едно Субару. Та, габровците могат да обяснят защо предпочитат тези коли. Те знаят защо!
  • #9
    23 rate up comment 16 rate down comment
    Subaru-то ( преди 1 година )
    Собствениците на 15-20 годишни Субару си плащат скъпо и прескъпо за удоволствието да притежават "нещо уникално", "различно", "без аналог" , и т.н. Моето мнение е, че тези коли даже и като нови не си заслужават цената, най -вече заради много простоватия интериор, който много пролича на Дачия, използвани са същите панели от т.н. "пластмасов прокат", а и какво получавате като двигателят е боксер, по-силна еррекция ли?
  • #8
    14 rate up comment 15 rate down comment
    Sameman ( преди 1 година )
    Ако си взел някакво изтърбушено Субару, няма какво друго да очакваш. Много е важно как си поддържа колата там. Особено какво масло се слага и на не повече от 10к. Ако го спазваш, не би трябвало да се очакват сериозни проблеми. Естествено говорим за кола без газ, което в БГ е рядко срещано явление. С газ започват и проблемите.
  • #7
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Субару-то и митовете ( преди 1 година )
    Защо ли аз познавам човек с блокирал двигател на нов Форестър? Защо пред сервиза, в който ходя, винаги има няколко коли, които "чакат DHL от Япония"? Явно митовете от 80-те години за всички коли Субару са митове, които нямат нищо общо с житейскита максима на патилите: "Продай апартамент, ремонтирай Субару".
  • #6
    22 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Дачия дъстър на газ е най доброто. За 10 години нито един проблем. Само консумативи.