fallback

Най-продаваните автомобили в света за 2022 г.

Toyota продължава да доминира въпреки производствените проблеми

Японският производител Toyota е лидер по продажби на световния автомобилен пазар, според анализаторите на Focus2move след проучване на данни от 162 държави. През 2022 г. най-популярният автомобил в света си остава Toyota Corolla, продаден в 840 000 копия от януари. Той все още е доста пред другите модели, но в сравнение с миналата година търсенето му е намаляло с 5,6%.

Най-впечатляващи резултати са показали марките, специализирани в електрически автомобили, твърдят анализатори. Китайският BYD, например, се изкачи от 100-то на 19-о място, а неговият електрически седан Qin Plus стана 29-ти, въпреки че преди година беше на 141-ва позиция.

Топ 10 на най-продаваните автомобили на 2022 година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #61
    Елита на ГЕРБ ( преди 2 години )
    Евтина широпотреба за пролетариата.. За нас Майбаси, за любовниците Поршета, а за развлечение Ферарита : )
  • #60
    анонимен ( преди 2 години )
    Една монофазна зарядна или дори бордовото зарядно вградено във всеки един автомобил включено в контакта с фабричния кабел осигуряват 7,4 киловата мощност. Тоест за всеки час зареждане и осигуряват 50 км пробег - теоретично три автомобила по осем часа всеки ден, 30 автомобила за 10 дни, докато дойде време отново да бъдат зареждани. Не смяташ ли, че 20 автомобила са реалистични за обслужване от колонка? Е какъв проблем виждаш тогава със зарядно на всяко десето паркомясто? И това е бавно зареждане.
  • #59
    анонимен ( преди 2 години )
    А статистиката говори че европейците минават средногодишно по 13 хиляди километра годишно. Като махнем поне едно ходене до море и дългите глоксове, остават грубо по хиляда километра на месец. Ако автомобилът минава дори според тебе 350 400 км с едно зареждане, колко зареждания в месеца трябва да направи? Според мен три пълни зареждания, а според тебе?
  • #58
    До долния ( преди 2 години )
    Ето че самият ти даваш статистиката. Казваш че не я карат повече от 350-400 км, защото толкова минава с едно зареждане. Значи до тук сме на едно мнение. Ти по колко километра минаваш годишно? А твоите съседи по колко километра минават? По твоите думи зареждат за 350 км на всеки два дни, което би означавало да изминават по над 60 70 хиляди километра годишно. А дано ама надали.
  • #57
    анонимен ( преди 2 години )
    53 - откъде тази статистика, че ел. колите се зареждат на 10 дена?! Съседите ми са с Киа Ниро (елктрик) не карат много, но колата им през 2 дена е на зарядното (на 1км е). Бяха много надъхани като я взеха преди 3м, вече мрънкат. Извода им е, че на повече от 350-400км не биха тръгнали с нея. И става дума за западна Европа, не за България.
  • #56
    анонимен ( преди 2 години )
    Значи използваш първо ще има частица за бъдеще време а по долу използваш към момента.Да към момента И това е причина да не си купя ел.кола а цената че е основен фактор е ясно
  • #55
    анонимен ( преди 2 години )
    Какво искаш да кажеш? Че около вас няма нито един паркинг с поне 10 места, на които задължително ще има поне една зарядна станция? Искаш да кажеш че към момента единствения проблем за да не си купиш електромобил за 100 000 лв е това че няма къде да го зареждаш и това е основния проблем на всички 3 милиона български шофьори? Търсиш под вола теле. Както виждаш още днес развитието на зарядната инфраструктура изпреварва купуването на електромобили, основно по финансови, а не технически причини.
  • #54
    До 53 ( преди 2 години )
    А да се сещаш че ако живея у Дружба няма да ходя до другия паркинг в Студентски град да си зареждам колата.А да се сещаш че нощем няма как да я зареждам например.
  • #53
    До 50 ( преди 2 години )
    А леко да си пропуснал че паркоместата обикновено са много повече от автомобилите? А да си пропуснал факта, че електромобилите се зареждат средно веднъж на 10 дни и на практика една зарядна колонка може да обслужва до 20 електромобила, дори да е от най-бавните?А да се сещаш, че щом се кара, този автомобил през деня една един паркинг, а през нощта на друг? А да се сещаш, че на бърза зарядна зареждаш по 15 минути веднъж седмично?Към момента в българия има 3000 електромобила и 850 заряд ...
  • #52
    До долния ( преди 2 години )
    Леко си пропуснал че тесла е най-богатата автомобилна компания и в момента на практика няма никакви дългове а има 21 милиарда кеш в банката, който не може да се сети като за какво да изхарчи, въпреки че е финансирала и предплатила производството на материали за батерии, чипове и каквото още се сетиш. Също така изкупи и компании за производство на машини за фабриките си, защото и там се опитаха да им играят сечено. А в момента ще разследват Илон Мъск от правителството. Дали стоят зад него?
fallback
Последни