fallback

Франция иска преразглеждане на пълната забрана на ДВГ

През 2026 година ще бъде обсъдена възможността за използване на други технологии освен електричество

Министърът на транспорта на Франция - Клеман Бон, поиска добавяне на клауза за преразглеждане през 2026 г. на забраната на нови термични и хибридни автомобили в ЕС след 2035 г. Идеята на тази клауза е да са види дали не съществуват други технологии на задвижване, които могат да придружават електромобилите.

„Преминаването към електрически превозни средства ще убие европейската автомобилна индустрия, защото има континенти, които вървят малко по-бавно от нас. Ние няма как да спрем производството и износа на термични автомобили в чужбина, защото, ако това стане, китайците ще завладеят всички развиващи се пазари", категоричен е министърът.

Според Бон, други държави също подкрепят идеята за преразглеждане на пълната забрана за продажба на превозни средства с конвенционални двигатели. Идеята е да се облекчи автомобилната индустрия като цяло и да се запазят работни места, които са под сериозна заплаха след спиране на производството на автомобили само с ДВГ или с хибридно задвижване.

Само преди дни европейският комисар за вътрешните пазари Тиери Бретон заяви, че преходът към електричество е най-тежката трансформация, която ЕС познава. Той призна, че планът е доста амбициозен, но трябва да се осъществи и да влезе в сила през 2035 г., като дотогава производителите на автомобили „ще имат време да се мобилизират“.

На 27 октомври ЕС одобри края на новите термични превозни средства за 2035 г. със споразумение, постигнато между 27-те държави-членки и членовете на Европарламента. Текстът обаче разглежда възможността за зелена светлина в бъдеще за алтернативни технологии като синтетични горива или хибридни двигатели, ако те направят възможно постигането на целта за пълно премахване на емисиите на парникови газове.

fallback
  • #38
    Анти-глобалист ( преди 2 години )
    Другото нещо, което искам да кажа на розовите понита е това, че същите тези, които най-много реват за екология са точно тези, които са най-големите военолюбци и изпращат най-много оръжия за Украйна, за да може войната да продължава до последният украинец и руснак. Да оставим обаче,че 2 брадски народа се избиват заради нагло-саксите. Ще попитам обаче, танковете, БТР-ите и бойните машини там с ЕВРО 5 ли са или 6.Минали ли са ГТП за изгорели газове?А боеприпасите които взривяват всеки ден еко ли са
  • #37
    До 33 ( преди 2 години )
    Искаш да кажеш че с renault и италианците се води нелоялна конглокенция но с tesla конглокенцията е лоялна?А не се ли усещаш че дори тази статия доказва на какво са способни останалите срещу Тесла? И въпреки, че всички са срещу нея и ползват изключително не лоялни похвати, тесла се справя защото клиентите търсят електромобили, а никой друг не може да им предложи това, което им предлага Тесла.
  • #36
    Анти-глобалист ( преди 2 години )
    Много са ми интересни тези джендъризми и оли-го-френии тип Грета. Добре бе джентита, извадете си пръстите от контакта, махнете мокрите вестници на които сте спали и ще ви кажа нещо. Какви електрички, каква екология, какви 5 лв. при условие, че Германистан си затвори АЕЦ-овете понеже не били еко, а сега произвежда ток от въглища? ДА от ВЪГЛИЩА. Който не вярва да прочете, че са си отворили въглищните централи и ТЕЦ-овете и от там произвеждат ток. Горят кюмюра, а ние трябва да караме електрички...
  • #35
    анонимен ( преди 2 години )
    Модел Т далеч не е най продаваният на 20 век
  • #34
    TSLA ( преди 2 години )
    Т.е. Пускайте каквито искате двигатели, стига те да са с нулеви емисии. "Можете да поръчате Model T в какъвто цвят си искате, стига този цвят да бъде черен" - Хенри Форд. Модел Т - най-продаваният автомобил за XX век. Модел Y - за XXI век.
  • #33
    До 31 ( преди 2 години )
    Отговора е ясен на твоя въпрос поради нелоялна конглокенция в Европа основният пазар на Рено в продължение на десетилетия от страна на ФВ и Немската държава но така беше и с Италианските производители и тн.
  • #32
    До 30 ( преди 2 години )
    Тесла тепърва още ще отлагат те не могат нищо и го доказаха Тесла Семи няма го Тесла Трък няма го Тесла роудстър няма го те нямат нищо Тесла ес вече не се чува а какво стана с Тесла екс малко върви продават на практика един модел Тесла У е с един модел не става.
  • #31
    До 29 ( преди 2 години )
    А не трябваше ли да зададеш въпроса съвсем на обратно? Защо рено въпреки че има в пъти повече модели от Тесла, продава ги на много по-ниски цени, има производствен капацитет за поне 5 милиона автомобила годишно, но от години не може да си увеличи продажбите, а тесла ги увеличава с много по-скъп автомобил и само два продаваеми модела в гамата си?
  • #30
    До долния ( преди 2 години )
    Европа къде я забрави? Май забрави че за септември месец тесла модел y беше най-продавания автомобил в Европа. А засега продажбите на тесла вървят много по-добре от предвиденото. Смятаха да си изпълнят плановете за 50% увеличение на продажбите годишно, като започнат да произвеждат пикапи и камиони още преди три-четири години, но търсенето на двата единствени модела се оказа по-голямо от планираното и не могат да смогнат само с тяхното производство. Дори отложиха бестселъра си за 25 000 евро
  • #29
    До 26 ( преди 2 години )
    А Защо Рено продава само 3млн а не 5млн коли коли защото няма разнообразие от класове и от модели и от пазари.Как виждаш Тесла с реално два продавяеми модела У и 3 като вече и на 3 почнаха да му падат продажбите на някои пазари да продават толкова за колкото претендират че ще продават а и те също нямат пазари кои са пазарите на Тесла Норвегия Калифорния и Китай и единствено разчитат на Китай щото другите им продажби са малки.
fallback
Последни