IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Тежкият пикап на Ford счупи няколко рекорда

Новият дизелов V8 на F-Series Super Duty развива 1627 Нм

Американският производител Ford разкри характеристиките на новото поколение тежки пикапи F-Series Super Duty. За тях е наличен супер дизелов V8 с рекордна производителност - 6,7-литров агрегат развива до 507 к.с. и 1627 Нм въртящ момент! Алтернативата му са бензинови V8 с обем 6,8 и 7,3 литра с възвращаемост съответно 411 и 436 к.с. Според критерия за максимално допустимата маса на теглено ремарке, Super Duty също стана рекордьор.


Ford F-Series Super Duty


Премиерата на новото семейство Ford F-Series Super Duty се състоя преди месец, но основните характеристики на камионите бяха разкрити едва сега. Компанията от Детройт не разочарова - Super Duty счупи рекорда за теглене на RAM 3500 HD и изпреварва още повече другия си конкурент Chevrolet Silverado HD.

Новият Ford Super Duty може да тегли ремарке с обща маса от 18 143 кг. Предишният рекорд веднага беше подобрен с 1315 кг! Пикапът с турбодизел с мощност 507 к.с. сили и опционален пакет Max Tow може да се справи с подобен това при условие, че ремаркето е закрепено според схемата Gooseneck.

Купувачите на бензинови версии ще бъдат принудени да се съгласят с по-скромни спецификации. При двигателя Godzilla V8 7.3 (436 к.с., 658 Нм) максималното тегло на тегленото ремарке пада до 9980 кг, което също е рекорд в класа. Най-достъпният Ford Super Duty разчита на 6,8-литров V8 с 411 к.с.и 603 Нм въртящ момент.

Базовото задвижване на задните колела Ford F-Series Super Duty ще струва 44 000 долара, докато на задвижване на всички колела ще разчитат на всички пикапи от второто ниво на оборудване XLT. Цените им ще бъдат обявени по-късно, но е известно, че при топ-версиите те ще надхвърлят 100 000 долара.

0 от 500
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Не се притеснявай! Nissan leaf беше най-продаваният електромобил в света 10 години подред и за 10 години бяха продали половин милион електромобила. Тесла модел 3 влезе в масово производство в края на 2017 година и в края на 2018 година вече бяха продали повече от половин милион - повече отколкото nissan leaf за 10 години. Тоест не е въпроса кога си започнал, а по колко ще продаваш на година. Вероятно още първата година ще ги затворят с три обиколки. Все пак имат едно 1,5 милиона заявки.
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Смех ( преди 2 години )
    Само дето Форд и ГМ пуснаха ел пикапи а недоразумението Теслъ Трък го нема никъде
  • #4
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Това чудо вероятно отзад е с двойни гуми и поема част от товара на ремаркето. 20 тона са огромно тегло, което трудно се носи от повечето камиони на пазара.
  • #3
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Скоро и тези рекорди ще бъдат разбити от електрическите пикапи, които нямат никакъв проблем нито с конете нито с въртящия момент. Камионът на Тесла първоначално беше проектиран с четири двигателя от тесла модел 3, които да теглят общо тегло 40 т и да го ускоряват за 20 секунди до 100. Сега обаче за производствената версия решиха че четири са му много и махнаха единия, като запазиха същите параметри за теглене и ускорение. Но пикапа им вече е с четири такива двигателя. На какво ли е способен?
  • #2
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 2 години )
    Нормално това да не ви е недоразумението ФВ Шматарок забранен за продажби в Аустрелиъ поради животозастрашаващи производствени дефекти
  • #1
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Бончо ( преди 2 години )
    Страхотно! Предполагам че агрегата на хладилната чанта между седалките се задвижва от Есо Boost.Тоя същия дето пък нас ни "вози".