fallback

Защо покупка на 3-годишен Mercedes-Benz E-Class не е добра идея

Някои разходи по луксозния седан може да се окажат кошмар за собственика

Автомобилите Mercedes-Benz винаги са били свързвани с лукс и богатство. Един от моделите на марката, които се открояват, е E-Class – богато оборудван голям и комфортен седан, предлагащ огромен брой електронни асистенти. Това обаче важи за нова кола, докато тази на старо, дори само на 3 години, е в състояние да съсипе собственика. Порталът AvtoVzglyad разказва за слабите места на тригодишна E-Class.

Поколение W213 се появи през 2016 г., а през 2021 г. претърпя фейслифт. Тоест моделът е почти нов, но вече попада в категорията на употребяваните не много стари коли. Изборът на версии е страхотен, тъй като се предлагат както модификации само със задно предаване, така и със задвижване на четирите колела.

Ако изберете кола в основната версия, тогава основната опасност е, че то може да е било използвано за служебен автомобил и да е каран като такъв. Заради факта, че интериорът е доста здрав, това трудно може да бъде открито. И след закупуването на колата, тя започва да получава различни проблеми. Някои собственици, например, се оплакват, че дори при леко подхлъзване в снега, на таблото се появява цял „гирлянд“ от грешки. И тяхното отстраняване става само в сервиз, който разполага с нужното оборудване.

Освен това, отказват и бутоните на волана, като в случая се налага замяна на целия блок, която никак не е евтина. С течение на времето предният панел започва да трака, това е огромен проблем. Много собственици сами демонтират пластмасата и я смазват, за да премахнат тракането, като този този метод е доказан и работи.

Друг проблем е окабеляването на клапана на маслената помпа, което се е протрило през годините, защото е било лошо прокарано. В резултат на това клапанът спира да работи. Ще бъде голям късмет, ако остане отворен. Но ако е затворен, тогава двигателят получава „маслен глад“ с всички произтичащи от това последствия.

Следващото главоболие е бързото износване на задните спирачни накладки. Сменят се на 20 000-30 000 км. Такъв скромен експлоатационен живот на консумативи за седани със задно задвижване се счита за нормален поради факта, че системата ESP работи активно. Особено по хлъзгави пътища. Самият процес на подмяна също не е толкова прост. Накладките трябва да бъдат „регистрирани" в контролната програма. Ако в същото време бутоните на волана не работят (писахме за това по-горе), тогава това не може да се направи!

Що се отнася до 2,0-литровия бензинов двигател с индекс M274, той не страда от разтягане на веригата за синхронизация, но изисква маркови консумативи и професионално обслужване. Затова се препоръчва маслото му да се сменя на всеки 8000 км. Така дори колата да бъде в отлична форма, разходи по поддръжката могат направо да съсипят собственика.

fallback
  • #7
    До номер 2 ( преди 1 година )
    Напълно си прав отностно качеството на марките,които си изредил,не са единствени разбира се.Истината,е че производителите на коли както и производителите на каквото се сетиш,правт това,което правят с цел печалба.Ако произвеждат неразрушими коли,ще фалира,ясно е защо.Другото нещо,е че за производителите най вече на премиум колите са важни само и единствено първите купувачи,това,че бай *** може да си позволи да си купи мерцедес на не по малко от 15 години никой не го интересува.Тъжната истина!
  • #6
    Inginier ( преди 1 година )
    Редакторите само руски ли владеят? Постоянно ни зашивате с информация от руски сайтове, руски блогъри и т.нМоля имайте уважение към аудиторията си.И ние четем чужди авто списания.
  • #5
    Преписвачи ( преди 1 година )
    Статията е преписана набързо от руски сайт. В Русия вече няма никакви части за немски автомобили и нормално пропагандната машина да ръси такива глупости.
  • #4
    Някой ( преди 1 година )
    Извода:Мерцедес е германски премиум автомобил и като такъв изисква собственикът му да е с добри доходи-ясно е.Познавам притежатели на този модел със нужната финансова свобода и не съм чул да се оплакват.Познавам и хора със мерцедеси на по 15-20 години,които се чудят как да ги оправят без пари.Ако някой си мисли,че е много успял карайки мерц.на 20 години всъщност е в сериозна грешка.Почнеш ли да си задаваш въпроса за цените на поддръжката на такава кола,то тя вероятно не ти е по джоба. :)
  • #3
    xaoca ( преди 1 година )
    Ако си купиш Мерцедес трябва да си подготвен за скъпи ремонти..Голф или Нисан Кашкай не може да ти даде комфорта и удоволствието от шофирането на Е клас.Статията е безпредметна..
  • #2
    Реалист ( преди 1 година )
    Мерцедес отдавна няма нищо общо с качеството преди години, което е обида спрямо историята марката! Същото може да се каже и за БМВ, които пък сменят двигатели на 70-80 хиляди километра!
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    *** измислената статия.
fallback
Последни