IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

15 автомобила, които ще изкарат над 320 000 км

В списъка преобладават модели на един производител

Колкото по-голям е един автомобили, толкова по-дълго ще изкара без проблеми. Поне това показва проучване на компанията за автомобилни изследвания iSeeCars.com. Уебсайтът посочи превозните средства с най-голям шанс да издържат поне 200 000 мили (320 000 км) и само две от тях не са SUV, пикапи или ванове.

Любопитното е, че в списъка преобладават модели на един и същи японски производител, което е поредното доказателство заради за надеждността на неговите превозни средства. Проучването е направено след анализ на повече от 14,9 млн автомобила, продадени през 2021 г.

15 автомобила, които ще изкарат над 320 000 км (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #32
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    От когато имам съвременна кола сменям маслото на 10к и я обслужвам. Всичко е на късмет, те и гаранционни зо 5г. сменят двигатели и др. компоненти, та какво остава за коли на 4-5г. и 200к
  • #31
    25 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Всеки двигател може да издържи 300 000км ако се поддържа правилно. Колкото по често се сменя маслото толкова повече ще издържат механичните компоненти. Сега производителите почнаха да дават указания за смяна на маслото на 15 или дори 20 000км. Това разбира се е в техен интерес вашата кола да издържи точно колкото и е гаранцията и да си купите новия модел. Нас едно време са ни учили че масло се сменя на 3000км. Механиката си е същата. Нищо не се е променило. Просто добавиха много електроника.
  • #30
    15 rate up comment 4 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    Хм...главно тойоти...що ли... :)
  • #29
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пежо партнер 330000км.без ремонт перфектен двигател в отлично състояние 1.9.д. железен мотор
  • #28
    27 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На руските им се правеше основен ремонт на 100 хил. Като дойде първия нов внос и се шашнахме, че на километража пише 100 000, а изглежда по-нова от нова Лада. Ама тогава не знаехме, че реално новият внос е бил на около 300 хиляди и километражът е превъртян. Не можехме да си представим, че на Запад карат по 30-40 хил на година, че и повече. Тук за такива километри колата отиваше на ***. Сегашните са още по-издържливи. Ако се поддържа правилно, може да удари милион. Не вярвайте на легенди!
  • #27
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Plamenvelkov ( преди 1 година )
    80% от колите в България са на повече!!
  • #26
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Абе ( преди 1 година )
    Тук е Европа и не искаме постоянно да ни навирате тези американско-жълти легени. Да си ги карат чeрнилките в щатите.
  • #25
    24 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пак измислени красации, предполагам че повечето от вас поне няколко пъти годишно ползват такси, като влезете в таксито вижте километража, много често ще видите километри над 500_600_700 000км. Питайте бакшиша дали има основен ремонт на двигателя, не броим Шевролет които са ***, но при Шкодите до 800000км. Няма основен ремонт на двигателя. Питайте бакшишите. Тука на Горубляне идват милионници с превъртян на 150К километраж и тръгват едни легенди че ресурса е 150-200К км.
  • #24
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Колите са за да се карат, ако ще въртиш 5-10 км половината в задръстване нормално е да се съсипе за 100-150хил., друго си е да жулкаш по 50км във всяка посока от/до работа
  • #23
    15 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако искате вярвайте, но аз продадох Хюндай Акцент 1.5 на 360 000 км., без ремост на двигателя и кутията, и по-важно, с оригиналния съединител.