fallback

Шефът на Renault: Занапред колите ще бъдат скъпи

С какво ще заменим Megane в България, колко ще струва електрическото Renault 5 и има ли бъдеще водородът: 11 въпроса към Фабрис Камболив

Още от 50-те години Renault е един от символите на достъпния автомобил. Но сега и самият шеф на френската марка ни казва в прав текст, че евтините коли са останали в миналото, и че в бъдеще достъпната мобилност ще означава наем или абонамент, вместо покупка. Automedia.bg разговаря с Фабрис Камболив, новия главен оперативен директор на Renault, по време на автомобилния салон в Париж.                            54-годишният Камболив заема поста от юли тази година и на практика ръководи марката Renault, отговаряйки единствено пред Лука ди Мео, главния изпълнителен директор на цялата група. Попитахме го също какво ще стане с пазари като България, когато спре производството на традиционни модели като Megane, какви са шансовете товарният транспорт да мине изцяло на водород, и има ли спасение от рекордните цени на суровини като никела и кобалта. Ето какво ни отговори Фабрис Камболив, като са цитирани и някои въпроси на медии от други страни.          11 въпроса към Фабрис Камболив (ГАЛЕРИЯ):

          

fallback
  • #27
    доооре.. ( преди 1 година )
    те щот сега са евтинки...
  • #26
    До долния ( преди 2 години )
    Не се притеснявай брат, това е за хубаво. Да не мислиш, че им е било лесно едно време с файтоните да газят конски *** и да им търпят миризмата? Един ден децата ще се чудят как доброволно сме се тровили с тези ауспуси точно в градовете. А електромобилите не са толкова скъпи колкото си мислиш. По-високата цена се компенсира с по-малките разходи по-късно и с по-дългия живот, колкото и последното да ти звучи странно. Сега се правят евтини еднодневки с ДВГ, за разлика от едно време.
  • #25
    Чудесно ( преди 2 години )
    А какво ще правим след като спаднат продажбите на "нормалните (с ДВГ)" коли, а електричните не се купуват масово заради цената? Или още ще им надуят цената, за да докарат същата печалба при намалелите продажби. И така докато стигнем миналото - файтон само за кмета на селото. Другите пеша и с колело.
  • #24
    До 22 ( преди 2 години )
    Какво слънце ти трябва за нощна тарифа?
  • #23
    анонимен ( преди 2 години )
    С тая скорост на загряване ще ви отнеме още 20-30 години.
  • #22
    Смех ( преди 2 години )
    Да гаража много щи помогне да си я заредиш вечер и осъзнаеш че слънце няма вечерно време
  • #21
    анонимен ( преди 2 години )
    Съгласен съм с тебе. Но има малка подробност. Обикновено тези които могат да изкарат 100 бона за да си купят електричка, имат и гараж където да я прибират. А след като имат гараж, въобще няма да им се наложи да търсят зарядни през 95% от дните в годината, дори освен на бензиностанциите да ги има на всеки паркинг, защото 500 км рядко се изминават за ден, а всяка сутрин осъмваш с автомобил зареден за 500 км. Даже не е нужна мощна зарядна станция. Тази идваща с автомобила 7,4 монофазно стига.
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Въпроса е повече в това, че газ има на всяка бензиностанция и отнема няколко минути за празно-пълно. Да с 250 кВ зарядни не отнема много повече НО далеч не навсякъде има такива и далеч не всички електрички могат да заредят на такава мощност. Електричката има смисъл ако не караш обичайно много дълго извънградско и имаш гараж. И най-важното да можеш да извадиш 100к лв за кола.
  • #19
    до Долния ( преди 2 години )
    Нужна ти е 60-65л бутилка не чак 100
  • #18
    До 14 ( преди 2 години )
    Хайде слез на земята. Покажи ми я тази 100 литрова бутилка в масовите автомобили? Къде точно я монтират? Ако монтираш такава оставаш без багажник. На баща ми джипката минава 200 км с едно зареждане и въобще не му пречи. Зарежда веднъж два пъти седмично. Ама тук ми обясняват, че 500 км на ден не им стигат и това им било градското шофиране. Да им се чуди човек, как дават 5х9,14лв= 46 лева всеки божи ден за газ, но 11 лв за ток им е скъпо.
fallback
Последни