fallback

Шефът на Renault: Занапред колите ще бъдат скъпи

С какво ще заменим Megane в България, колко ще струва електрическото Renault 5 и има ли бъдеще водородът: 11 въпроса към Фабрис Камболив

Още от 50-те години Renault е един от символите на достъпния автомобил. Но сега и самият шеф на френската марка ни казва в прав текст, че евтините коли са останали в миналото, и че в бъдеще достъпната мобилност ще означава наем или абонамент, вместо покупка. Automedia.bg разговаря с Фабрис Камболив, новия главен оперативен директор на Renault, по време на автомобилния салон в Париж.                            54-годишният Камболив заема поста от юли тази година и на практика ръководи марката Renault, отговаряйки единствено пред Лука ди Мео, главния изпълнителен директор на цялата група. Попитахме го също какво ще стане с пазари като България, когато спре производството на традиционни модели като Megane, какви са шансовете товарният транспорт да мине изцяло на водород, и има ли спасение от рекордните цени на суровини като никела и кобалта. Ето какво ни отговори Фабрис Камболив, като са цитирани и някои въпроси на медии от други страни.          11 въпроса към Фабрис Камболив (ГАЛЕРИЯ):

          

fallback
  • #7
    До долния ( преди 2 години )
    Правилно ли разбирам че смяташ тези които си купуват чисто нови електромобили за *** а ти си най-умния защото купуваш трета употреба 20 годишен автомобил? И не ги мисли. Електромобилите ще им помогнат да преминат много по-бързо на възобновяеми източници, защото са power bank на колела и могат да съхраняват огромни количества енергия когато е излишна и при недостиг да я връщат обратно в мрежата.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Литият не става по-евтин и не става повече. Има затруднения с производствто на чипове, а ако някой не е забеязал, цената на тока скачча ли, та скача. Сега ни говориха, че сме щели да имаме две тарифи. Платай по 84 стотинки, колкот беше миналата година на борсовите цени! А зарядните станции? ЕВН станцийките са брутални - 22 квч мощ, 99 стотинки на квч, а после и по 6 стотинки за минута престой, след 15-тата. Че то до 2020-а, пълен камион на дизел, струваше по етино на 100 км, бе!
  • #5
    Да живее новия внос. ( преди 2 години )
    България е подсигурена с евтини коли за 20 години напред. Тия на запад нека си купуват скъпите електрически играчки и да си чупят главите после като им замине батерията и като им свърши тока. Още от сега вече ги гласят за режим на тока а като станат масови тия ел. коли какво ще правят? Много милиони са там. Нямат енергия за отопление пък електрически коли ще карат хахаха. Ние понеже сме "изостанали" ще караме на нафта и ще ги гледаме кефа. Ако свърши нафтата има биодизел, има газ.....
  • #4
    Ха ха ха! ( преди 2 години )
    Скъпо рено = абсолютен нонсенс! )))
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Като виждам активизирането на китайците през последните години повече ми прилича на съдбата на мобилните телефони т.е. всички са правени в Китай.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Скъпите европейски автомобили ще отворят широко вратата на китайците към европейският пазар. И да никое физическо лице няма да плати повече за наемане на автомобил вместо да го купи за по-малко пари, и да си прибере и остатъчната стойност. Тези счетоводни трикове само компаниите ги правят за да си надуват оперативните разходи, за сметка на капитализираните.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Нищо новото слънцето. Някои автомобили ще постъпват, електромобилите ще си останат на същите цени или дори ще стават по-евтини, като се нормализират цените на материалите за батериите. И така докато цените им се изравнят и всички започнат да предпочитат да си купуват електромобили за същите пари, защото това остана единственият им недостатък за всеки, който има къде да ги зарежда. А и зарядните никнат като гъби след дъжд. Колкото повече електромобили има, толкова повече ще се печели от зарядни.
fallback
Последни