IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-верният дилър на Saab отказва да зареже клиентите си

Десетилетие след смъртта на марката компания от Тайван отваря нови магазини и сервизи (ВИДЕО)

Ако днес напишете Saab в Google ще разберете, че това е компания, произвеждаща самолети, торпеда и друга апаратура, предимно за военната индустрия. Има дори специална страница, посветена на официалния уебсайт на компанията. Там можете да прочете историята на марката, като се отбелязва, че автомобилното подразделение обявява фалит през 2011 г., след като е изоставено от GM.


Saab


И докато смъртта на Saab беше приета от повечето хора с тъга, един търговец от Тайван не е готов да се раздели с нея и продължава да управлява бизнес, който процъфтява. Компанията Scandanavia Asia Corporation (SAC) представлява шведската марка от 1980 г. насам и се задължава да продължи да обслужва своите клиенти дори след като производителят обяви фалит и затвори дилърствата си.

При това става сума бизнес, който се развива непрекъснато. SAC притежава и управлява шест сервизни центъра в Тайван, които са посветени единствено на Saab, като има още 12 оторизирани сервиза на други места. При това последният от тях беше открит само преди година, а продажбите продължават. Те са на употребявани коли, тъй като нови модели, както е известно, няма.


Saab


„Даваме всичко от себе си, за да запазим Saab жив на пътя в Тайван. Предлагането на услуги за Saab е наша отговорност, защото всички автомобили Saab в Тайван бяха продадени от SAC. Поддържането на марката жива е наш дълг”, категоричен е Сало Янг, президент на SAC.

Компанията продължава да работи с останалите части, които се предлагат от GM и от други доставчици като AC Delco и Orio. Тези компании продължават да предлагат подобни опции за независими търговци на дребно. Понякога обаче се налага SAC да преработва собствени части, за да поддържа колите на клиентите си. Компанията обаче не получава никаква помощ нито от Saab Group, нито General Motors.



0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    APU ( преди 1 година )
    Браво на човека, изключителен професионализъм и високо чувство за отговорност. Така съхранява дилърството чрез услугите по сервизиране и обслужване на вече продадените коли SAAB. А сервизирането и препродажбата на употребявани Saab-ове - идеята им е страхотна. И ще се запазят колите мн напред във времето така, и за собствениците е справедливо, колите ще са осигурени със адекватни технически обслужвания и части.
  • #6
    10 rate up comment 0 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    Иначе браво и адмирации на SAC-президента г-н Сало ЯНГ, който наистина с чувство на висока лична отговорност за собствената му ценна мисия държи да поддържа жива и незабравима точно тази ЛЕГЕНДАРНАЯ марка, която е внасяла своя личен собствен почерк и водещи технологии с авангардни патенти, допринесли неимоверно много за прог.развитие на авто-индустрията, след като SAAB е 1 от първите автопроизводители заимствали+внесли директно готови военни разработки в гражданското производство на леки коли
  • #5
    13 rate up comment 1 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    До 4-я заблуден всезнайко: SAAB не можа да просъществува дори след като GM, които им прибраха без пари технологиите и патентите; и те като самото шведско прав-во им обърна безпринципно и умишлено гръб, независимо че самият водещ спортен бранд Koenigsegg собственоръчно бе готов и го декларира съвсем официално да инжектира цял 1 милиард ЕВРО в тази емблематична марка, но незнайно защо родното им прав-во не одобри и не даде зелена светлина на таз именно частна целенасочена инвестиция и краят дойде
  • #4
    4 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    стари технологии на гм нищо чудно че са на бунището дори фолксваген не се заинтересува от придобиването на марката и името волво имаха късмет до оцелят защото на китайците им трябваше еврейски бранд за да навлязят в автомобилните технологии
  • #3
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Напудрена ти е главата!
  • #2
    21 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 1 година )
    Глупости,само дизеловите модели бяха с двигатели на Опел (2.2) и след това от Фиат (1.9).Бензиновите модлеи си бяхйа със СААБ-ски двигатели.
  • #1
    4 rate up comment 46 rate down comment
    Шведски Боклуци ( преди 1 година )
    Бяха си напудренимопели за маса пари